سفر دبیرکل هلال احمر به مناطق سیل زده استان گلستان/ امــدادگران با تمام قــوا مشغول امدادرسانی اند


 سفر دبیرکل هلال احمر به مناطق سیل زده استان گلستان/ امــدادگران با تمام قــوا مشغول امدادرسانی اند

دبیرکل جمعیت هلال احمر به منظور بازدید از مناطق سیل زده گلستان و بررسی روند امدادرسانی به سیل‌زدگان به این استان سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر محمودرضا پیروی در سفر به استان گلستان، به منظور بازدید از برپایی چادر های امدادی اسکان اضطراری سیل زدگان آق قلا در محل نمایشگاه های بین المللی گرگان حاضر شد.


دبیرکل جمعیت هلال احمر در این سفر ضمن بازدید از مناطق گمیشان و سیمین شهر و بررسی نحوه امدادرسانی در این مناطق، افزود: بیشترین آسیب‌های ناشی از سیل در منطقه آق قلا گلستان رخ داده است.


وی با تاکید به حضور حداکثری نیروهای امدادی برای پوشش و امدادرسانی به سیل زدگان در این مناطق افزود: در حال حاضر نیروهای امدادی به‌همراه تجهیزات سنگین و نیمه سنگین از طریق زمینی و هوایی و قایق‌ها مشغول امدادرسانی هستند و امیدواریم طی امشب و فردا وضعیت به روال عادی برگردد.


لازم به ذکر است دبیرکل جمعیت هلال احمر در مسیر سفر به گلستان، در پست نوروزی شهید عمادی شهرستان سوادکوه حضور یافت و ضمن تقدیر از تدابیر هلال احمر استان مازندران در خدمت رسانی به گردشگران نوروزی، دفتر یادبود این کمپ را امضا کرد.


دکتر پیروی در این دفتر یادبود نوشت: «نوروز ۱۳۹۸ مقارن با ماه مبارک رجب و تولد مولای متقیان مبارک باشد. برای تمام همکاران خوب و عزیزم از خداوند متعال عزت، سلامتی و توفیق روزافزون خواستارم».

پایان پیام/55

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش