پلمب سه رستوران متخلف در جاده چالوس


پلمب سه رستوران متخلف در جاده چالوس

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از بازرسی ویژه واحدهای اقامتی- پذیرایی محور کرج- چالوس در دومین روز سال 9٨ خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پلمب سه رستوران متخلف در جاده چالوس

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از بازرسی ویژه واحدهای اقامتی- پذیرایی محور کرج- چالوس در دومین روز سال ۹٨ خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیامک آقایی گفت: یکی از موارد مهم در طرح نظارتی نوروز 98، نظارت و بازرسی مراکز اقامتی، پذیرایی، رستوران‌ها و... است که در همین راستا امروز دوم فروردین ماه طرح ضربتی بازرسی از واحدهای اقامتی- پذیرایی جاده چالوس با محوریت کارگروه خدمات معاونت نظارت و بازرسی این سازمان انجام پذیرفت.

آقایی افزود: در این گشت مشترک که با حضور نماینده تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دانشگاه علوم پزشکی همراه بود از ده‌ها رستوران و مرکز اقامتی جاده چالوس بازرسی به عمل آمد.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز درباره نتایج این بازرسی‌ها تصریح کرد: در طی بازرسی‌های صورت گرفته چهار رستوران متخلف شناخته شده که سه مورد آن به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در لحظه پلمب شده و پرونده آنها به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

این مقام مسول در خاتمه بیان کرد: شهروندان می‌توانند هر گونه شکایات خود را درباره واحدهای اقامتی- پذیرایی استان البرز از طریق سامانه ۱۲۴ مطرح نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید