مردم قهرمان دزفول و اندیمشک صبوری پیشه کنند


مردم قهرمان دزفول و اندیمشک صبوری پیشه کنند

امام جمعه موقت اهواز گفت: برخی انگار استعمار زمان را نمی‌شناسند. از مردم قهرمان اندیمشک و دزفول می‌خواهیم صبوری پیشه کنند.

مردم قهرمان دزفول و اندیمشک صبوری پیشه کنند
به گزارش فانوس، حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در خطبه‌های اولین نماز جمعه سال ۹٨ این کلانشهر با اشاره به شهادت زینب کبری (س) و الگو قرار دادن ایشان توسط جوانان برای رسیدن به تقوا، گفت: بیانیه گام دوم رهبری با سلام بر جوانان به پایان می‌رسد و این بدین معنا است که آن‌ها آغازگر این مسیر هستند.

وی با بیان اینکه باید از وجود این رهبر که دشمنان هم به عظمت او پی برده‌اند افتخار کنیم، افزود: ایشان فرمودند: برخلاف نظر برخی معتقدم ۹۸ سال فرصت‌ها است، رهبر انقلاب تأکید کرده که در بعد اقتصادی مشکل داریم و باید در این زمینه کار کنیم در حالی‌که در زمینه‌های پزشکی و دفاعی پیشرفت چشم‌گیری داشته‌ایم؛ رهبری گفتند ما نباید از تحریم‌ها ناله کنیم بلکه باید مقابله کنیم.

حجت‌الاسلام حاجتی اظهار کرد: توان دفاعی ایران فوق العاده است، قدرت بازدارندگی ما باعث شده دشمن پایگاه‌های نظامی‌اش را کیلومتر‌ها عقب ببرد و به فرموده رهبری باید در اقتصاد هم این قدرت بازدارندگی را به‌دست آوریم؛ سیاست‌مداران غربی به معنای واقعی وحشی هستند، سال پنجم حمله به یمن، هر چه آدم در این کشور کشته شود، عین خیال این غربی‌ها هم نیست، زیرا منافع‌شان ایجاب می‌کند چنین بی تفاوت باشند.

امام جمعه موقت اهواز فضای مجازی را یک فرصت دانست و بیان داشت: این فضا اغلب به‌دست دشمن ایجاد می‌گردد و در آن دشمن را بزک می‌شود تا جوانان را فریب دهند. آقا فرمودند: با ارتباط با اروپا مخالف نیستم، اما اعتماد نکنید؛ در همین خوزستان و در جنوب عشایر عرب و بختیاری با استعمار مقابله کردند، اما برخی انگار دشمن و استعمار را در زمان کنونی نمی‌شناسند.

وی ندای ملت ایران را فریب نخوردن در مقابل لبخند غربی‌ها دانست و تصریح کرد: ما همه از یک خون هستیم و برادریم و از رخداد‌های پیش آمده بین شهر‌های دزفول و اندیمشک متأسفیم؛ حادثه بسیار دردناک و ناراحت‌کننده‌ای بود و توصیه می‌کنم مردم شهیدپرور و قهرمان‌پرور، صبور و دلسوز اندیمشک و دزفول صبوری پیشه کرده و اجازه ندهند دشمن از آب گل‌آلود ماهی بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک