ایرپادهای جدید اپل با قاب شارژ بی‌سیم و باتری قوی‌تر


ایرپادهای جدید اپل با قاب شارژ بی‌سیم و باتری قوی‌تر

ایتنا - اپل عرضه محصولات تازه خود را در هفته اخیر با رونمایی از نسل دوم هدفون بی‌سیم ایرپاد تکمیل کرده است. به نظر می‌رسد مهم‌ترین ویژگی این هدفون بهره‌مندی از یک قاب شارژ بی‌سیم باشد.


یک تراشه جدید موسوم به اچ یک نیز در ایرپاد تازه به کار گرفته شده که باعث می‌شود عمر باتری این هدفون بی‌سیم به میزان چشمگیری افزایش یابد.

به گزارش ایتنا از مهر،‌ پشتیبانی از فناوری دستیار صوتی هوشمند هی سیری نیز از جمله مزایای این هدفون جدید است که به راحتی فعال می‌شود. قاب شارژ بی سیم جدید ایرپاد با استاندارد شارژ Qi سازگاری دارد و لذا برای شارژ بی سیم برخی محصولات دیگر نیز قابل استفاده خواهد بود.

از نظر ظاهری تنها عامل تمایز ایرپادهای قدیمی از ایرپادهای جدید یک چراغ کوچک ال ایدی بر روی قاب شارژ بی‌سیم ایرپاد تازه است که در صورت کاهش شارژ باتری فعال می‌شود.

تراشه جدید ایرپاد نسل دوم اپل مدت زمان استفاده از این هدفون برای مکالمه را تا یک ساعت افزایش داده، کیفیت میکروفون را بهتر کرده و سرعت اتصال به گوشی را نیز بهبود می‌بخشد. قیمت ایرپاد یادشده با قاب شارژ بی‌سیم ۱۹۹ دلار و با قاب بی‌سیم عادی ۱۵۹ دلار است. علاقمندان می‌توانند قاب شارژ بی‌سیم را برای ایرپادهای قدیمی خود با پرداخت ۷۹ دلار خریداری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج