برخورد با عرضه‌کنندگان مرغ 22هزارتومانی در شهرک غرب


برخورد با عرضه‌کنندگان مرغ 22هزارتومانی در شهرک غرب

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران از برخورد با مراکز عرضه مرغ به‌قیمت 22هزار تومان خبر داد.

برخورد با عرضه‌کنندگان مرغ 22هزارتومانی در شهرک غرب

به گزارش فانوس، بهروز طالبیان با اعلام این خبر گفت که امروز (پنج‌شنبه) اول فروردین 98 در راستای اجرای طرح گشت‌های نوروزی تعزیرات، پنج گشت مشترک با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف، مبادرت به بازرسی از مراکز عرضه اقلام مورد نیاز مردم به‌ویژه مرغ در سه الی چهار نقطه شهر تهران کردند.

این مقام مسئول در تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به اینکه عرضه مرغ در عمده مراکزی که مورد بازرسی قرار گرفت با نرخ‌های غیرقانونی 15 تا 17 هزار تومان صورت می‌گرفت افزود: گشت‌های مشترک تعزیرات با عرضه‌کنندگان متخلف برخورد و ضمن شکستن قیمت به نرخ مصوب یعنی 11 هزار و 500 تومان، بر عرضه مرغ به‌نرخ مزبور نظارت کردند تا مردم گران‌تر از نرخ تعیین‌شده از سوی دولت، مرغ نخرند.

طالبیان اضافه کرد: در بازرسی‌های امروز، گشت مشترک تعزیرات در منطقه شهرک غرب با یکی از مراکز عرضه مرغ به‌نرخ غیرقانونی مواجه شد که این مرکز، مرغ را با قیمت 22هزار تومان به مردم می‌فروخت.

وی تأکید کرد: کارشناسان سازمان صنعت و اتاق اصناف به‌محض مشاهده این تخلف، با دستور قاضی گشت ضمن تشکیل پرونده گران‌فروشی برای مسئول این مرکز، قیمت مرغ را به نرخ مصوب 11 هزار و 500 تومان اصلاح و بر عرضه آن به‌قیمت مزبور نظارت کردند.

رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران به مراکز عرضه مرغ با نرخ غیرقانونی هشدار داد که در صورت مشاهده تخلف، ضمن پلمب مرکز عرضه، شخص متخلف را با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می‌کنند.

وی با اشاره به استقرار کانکس‌های تعزیرات در پنج میدان اصلی شهر تهران افزود: مردم در صورت مشاهده تخلف از سوی هر یک از اصناف، می‌توانند به این کانکس‌ها مراجعه کنند و مسئول تعزیرات را در جریان بگذارند تا در اسرع وقت با تخلف گزارش‌شده، برخورد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟