شناسایی عاملان فتنه در شهرهای دزفول و اندیمشک آغاز شده است


شناسایی عاملان فتنه در شهرهای دزفول و اندیمشک آغاز شده است

سرهنگ عبدالرضا حاجتی روز پنجشنبه با حضور در جمع خبرنگاران ایرنا در محل این خبرگزاری با اشاره به اتفاقات تلخ روزهای اخیر در شهرستان های دزفول و اندیمشک اظهار داشت:...

سرهنگ عبدالرضا حاجتی روز پنجشنبه با حضور در جمع خبرنگاران ایرنا در محل این خبرگزاری با اشاره به اتفاقات تلخ روزهای اخیر در شهرستان های دزفول و اندیمشک اظهار داشت: متاسفانه بی کیاستی برخی افراد باعث ایجاد فتنه در این دو شهرستان شد و این درحالی است که رزمندگان دزفول و اندیمشک در دوران دفاع مقدس در کنار یکدیگر از خاک میهن اسلامی ما دفاع کردند.
وی افزود: تقسیمات شهرها بر اساس تصمیمات کشوری بوده و نصب یک تابلو در ورودی یک شهر شاید کمترین اهمیت را داشته باشد اما برخی ها به این موضع دامن زدند و حاشیه های تاسف باری را ایجاد کردند.
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع بسیج و سپاه بر اساس رسالت های خود و درخواست استاندار خوزستان و شورای تامین وارد این فضا شده و مردم دو شهرستان را به آرامش دعوت کردیم.
وی بیان کرد: از آن جا که پای مردم بی گناه این شهرستان ها در میان بود وارد عمل شدیم چرا که برخی مواقع این مردم شریف با شیطنت برخی افراد وارد گرداب می شوند و صاحبان فتنه در امان می مانند و بهره برداری خود را از این حوادث دارند.
سرهنگ حاجتی تصریح کرد: جلوگیری از این اتفاقات تاسف بار نیازمند نشست با بزرگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس است که این امر در دستور کار قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: همچنین از مسئولان این دو شهرستان خواستاریم از اظهار نظرهای غیر مسئولانه خودداری کنند چرا که ممکن است افراد سودجو از دل صحبت های مسئولان مطالبی را استخراج کنند که به ضرر منافع استان و کشور باشد.
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: کمک به دستگاه های اطلاعاتی جهت شناسایی عوامل پشت پرده این حادثه در شهرهای دزفول و شوشتر نیز یکی از رسالت های سپاه بوده که در این زمینه نیز با تمامی امکانات وارد عمل شده ایم.
سرهنگ حاجتی گفت: اکنون مردم در شرایط سخت اقتصادی به سر می برند اما برخی ها با این حاشیه سازی ها قصد دارند میان اقوام خوزستانی تفرقه ایجاد کرده و هیزم به آتش دشمن بریزند.
وی یادآور شد: دزفول به عنوان پایتخت و اندیمشک به عنوان دروازه دوران دفاع مقدس مشهور است و این دو شهرستان دارای مردمانی متین با ریشه هایی بسیار قدیمی بوده که سال ها در کنار یکدیگر با آرامش زندگی کرده اند.
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با انتقاد از بهره برداری ابزاری از نام شهدا گفت: برخی ها با بی تدبیری به دنبال آن هستند نام شهدا را وسط کشیده و از آب گل آلود ماهی بگیرند که بی شک به آنها برخوردخواهد شد.
وی با بیان این که دشمنان قصد دارند رودخانه را به دریای خروشان تبدیل کنند، گفت: دشمنان ایران از کوچکترین حرکت غیرمنطقی افراد داخل بهره برداری بزرگ می کنند چرا که تصویر شهدا روی تابلوی دزفول در این میان دیگر مطرح نیست بلکه دشمنان بحث بی حرمتی به شهدا را برای دامن زدن به تفرقه مطرح می کنند.
وی گفت: متاسفانه برخی ها در اتاق فکر خود بسیار ضعیف این موارد را تجزیه و تحلیل می کنند که از آن ها خواستاریم زمانی که نمی توانند به خوبی فکر کنند، ادای بزرگان را درنیاورده و به پیشکسوتان اجازه تصمیم گیری و تفکر بدهند.
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: استاندار خوزستان باید با افرادی که در زمینه ایجاد این تفرقه نقشی دارند به شدت برخورد کند و قوه قضائیه نیز باید در این زمینه انقلابی عمل کند.
شامگاه پنجشنبه برای دومین بار درگیری میان مردم دزفول و اندیمشک بر سر نصب تابلو ورودی شهر دزفول ایجاد شد که این حادثه با خسارت هایی به بیت المال همراه بود.
7152/6064
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول