ارتقای کیفیت برنامه‌های طرح آرامش بهاری در کرمانشاه


ارتقای کیفیت برنامه‌های طرح آرامش بهاری در کرمانشاه

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی – اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: کیفیت برنامه‌های طرح آرامش بهاری در کرمانشاه امسال در مقایسه با سال گذشته مطلوب‌تر است.

ارتقای کیفیت برنامه‌های طرح آرامش بهاری در کرمانشاه

حجت‌الاسلام مهدی توسلی، معاون فرهنگی- اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: امسال طرح آرامش بهاری در 35 بقعه متبرکه استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به آغاز طرح آرامش بهاری اظهار کرد: روز گذشته مبلغان اعزامی به استان کرمانشاه در بقاع متبرکه مستقر شدند و اکنون پذیرای زوار بقاع متبرکه هستند.
حجت‌الاسلام توسلی تصریح کرد: خیمه‌های معرفت نیز در سطح بقاع راه‌اندازی شده و زائران می‌توانند با مراجعه به این مکان در چند مبحث با حضور کارشناس مشاوره بگیرند.
معاون فرهنگی- اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: در طرح آرامش بهاری امسال خدمات رفاهی به مسافران ارائه و ایستگاه‌های سلامت راه‌اندازی شده است.
وی گفت: کیفیت برنامه‌های طرح آرامش بهاری در کرمانشاه امسال در مقایسه با سال گذشته مطلوب‌تر است.
حجت‌الاسلام توسلی درخصوص برگزاری آئین تحویل سال نو در بقاع کرمانشاه اظهار کرد: برگزاری این آئین یکی دیگر از برنامه‌های فرهنگی انجام شده در بقاع بود و امسال پر رنگ‌تر از سال گذشته برگزارشد.
وی در پایان گفت: بقاع متبرکه از مکان‌هایی هستند که در تمام ایام سال تعطیلی ندارند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ جشنواره دریاچه ارومیه‎