خبر تلخ AFC به پرسپولیسی ها قبل از سال تحویل


پرسپولیسی‌ها برای نایب‌قهرمانی در آسیا به این دلیل که میزبان مسابقات بوده‌اند، سیصدهزار دلار کمتر از آنچه فکرش را می‌کردند پاداش می‌گیرند. مازیار ناظمی در توئیتی نوشته است: «ای‌اف‌سی از پاداش دو میلیون دلاری پرسپولیس برای...

پرسپولیسی‌ها برای نایب‌قهرمانی در آسیا به این دلیل که میزبان مسابقات بوده‌اند، سیصدهزار دلار کمتر از آنچه فکرش را می‌کردند پاداش می‌گیرند. مازیار ناظمی در توئیتی نوشته است: «ای‌اف‌سی از پاداش دو میلیون دلاری پرسپولیس برای رسیدن به فینال ای‌سی‌ال، ۳۰۰ هزار دلار کسر کرده است.»

به گزارش تابناک ورزشی، ای‌اف‌سی شهریورماه گذشته فراخوانی گذاشته بود که برای مراسم اختتامیه به شرکتی که توان برگزاری یک کنسرت زنده، ایجاد دیوار صوتی و مراسم آتش‌بازی را در سطح فینال آسیا برگزار کند تا ۱۵۰ هزار دلار می‌پرداخت. حالا مشخص شده آن هزینه از هزینه‌های برگزاری بازی به حساب میزبان کسر می‌شده است و البته حالا باشگاه پرسپولیس می‌تواند اعلام کند چه شرکتی این مزایده را برده بود. این کسر هزینه‌ها اگرچه خیلی هم اتفاق جدیدی نیست و خود ناظمی هم اشاره کرده است فیفا هزینه برگزاری کنفرانس‌های خبری را از پاداش‌های جام‌جهانی تیم ملی هم کسر کرده بود.

خبر تلخ AFC به پرسپولیسی ها قبل از سال تحویل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس