ماه عسل “استقلال ” ؛ فروردین ماهی پر از چالش برای شاگردان شفر !


استقلال با پشت سر گذاشتن بازی با نساجی مازندران حالا به فکر روز‌های بهاری و برنامه‌ریزی برای فروردین پر از چالش‌های پیش رو است. نوشته ماه عسل “استقلال ” ؛ فروردین ماهی پر از چالش برای شاگردان شفر ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ماه عسل “استقلال ” ؛ فروردین ماهی پر از چالش برای شاگردان شفر !

فروردین پرماجرا برای بازیکنان تیم فوتبال استقلال
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰
ماه عسل “استقلال ” ؛  فروردین ماهی پر از چالش برای شاگردان شفر !

استقلال با پشت سر گذاشتن بازی با نساجی مازندران حالا به فکر روز‌های بهاری و برنامه‌ریزی برای فروردین پر از چالش‌های پیش رو است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اولین بازی سال جدید استقلال در حالی مقابل پرسپولیس برگزار می‌شود که فارغ از حساسیت‌های رایج مسابقه شهرآورد، این دیدار سنتی در صدرنشینی و کورس قهرمانی ماندن هر دو تیم تأثیر تعیین‌کننده‌ای دارد. از این رو وینفرد شفر به خوبی می‌داند فروردین ماهی پر از چالش برای او و شاگردانش خواهد بود. اولین ماه سال همان‌گونه که در تعیین وضعیت استقلال در راه قهرمانی لیگ برتر اثری قابل توجه دارد برای قرار گرفتن آبی‌ها در جمع تیم‌های صعودکننده لیگ قهرمانان آسیا نیز ماهی سرنوشت‌ساز خواهد بود.
شفر و شاگردانش پس از پشت سر گذاشتن بازی شهرآورد که در دهمین روز سال جدید برگزار می‌شود باید خیلی زود خود را مهیای دیدار با الهلال کنند تا بتوانند در ادامه مسیر لیگ قهرمانان بازگشت شایسته‌ای داشته باشند. در واقع کسب نتیجه و اخذ سه امتیاز بازی با الهلال، رمز بقای پسران آبی در ادامه مسیر سخت لیگ قهرمانان خواهد بود و از این رو استقلال چاره‌ای جز برد مقابل حریف متمول عربستانی ندارد.

منبع: خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید