اطلاعیه شماره 1 پنجشنبه مورخ 98/01/01


اطلاعیه شماره 1 پنجشنبه مورخ 98/01/01
اطلاعیه شماره 1 پنجشنبه مورخ 98/01/01

طی بعد از ظهر جمعه تا شنبه با انتقال رطوبت در سواحل جنوبی بوشهر، هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب فارس بارش باران، گاهی با رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود که در سواحل و جزایر خلیج فارس همراه با وزش باد و مواج شدن دریا خواهد بود.
روز یکشنبه با نفوذ و تقویت سامانه بارشی از نیمه غربی، انتظار بارش سراسری از شمال غرب تا جنوب کشور وجود دارد. روزهای یکشنبه تا سه شنبه در جنوبغرب و جنوب کشور شامل استانهای لرستان، خوزستان، چهارمحال وبختیاری، جنوب ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و نیمه غربی و جنوب فارس بارش باران همراه با رگبار ورعدوبرق گسترده پیش بینی می شود. در این مدت انتظار می رود که به سبب بالا بودن نسبی دما، بارش غالبا به شکل باران و جمع مقدار بارش در حوزه رودخانه های بزرگ جنوبغرب و جنوب کشور قابل ملاحظه باشد.
با توجه به شرایط مورد انتظار، توصیه می شود که هموطنان و مسافران نوروزی و همچنین سازمانهای مرتبط با مدیریت آب و بحران تمهیدات لازم را برای حفظ ایمنی و کاهش ریسک مخاطرات احتمالی بعمل آورند.
روز جمعه با بروز رسانی تغییرات سامانه، اطلاعات لازم با دقت بیشتر به آگاهی هموطنان و مسئولین محترم خواهد رسید.
ضمنا اخطاریه شماره 118 مورخ چهارشنبه 29 اسفند (پیش بینی بارش برف و لغزندگی جاده های کوهستانی شمال شرق کشور) به قوت خود باقی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس