همه مراکز حساس شهر در نوروز توسط آتش نشانان پوشش داده می شود


همه مراکز حساس شهر در نوروز توسط آتش نشانان پوشش داده می شود

قم - ایرنا – سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و افزایش سطح ایمنی شهر، همه مراکز حساس و پرتردد قم در ایام نوروز به صورت شبانه روزی توسط آتش نشانان پوشش شبانه روزی داده می شود.

حمید کریمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: آتش نشانان در این مدت با آمادگی کامل در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به عنوان پر رفت و آمد مراکز قم در ایام نوروز مستقر هستند تا زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(س) با آرامش کامل به زیارت بپردازند.
وی بیان کرد: همچنین واحدهای سازمان آتش نشانی قم در تمام بوستان های طرح نوروزی و مراکز مهم اسکان زائران حضور دارند و به صورت شبانه روزی وضعیت ایمنی مکان های مورد نظر را بررسی می کنند.
وی ادامه داد: آتش نشانی قم به منظور خدمت رسانی مطلوب به زائران نوروزی در تمام مسیرهای ورودی و خروجی شهر نیز مستقر هستند و در صورت نیاز به امداد رسانی در سطح جاده های منتهی به استان خواهد پرداخت.
کریمی گفت: از زائران و گردشگران می خواهیم در صورت روشن کردن آتش مراقب باشند تا وزش باد موجب انتشار آن نشود و در زمان ترک محل از خاموش شدن کامل آتش مطمئن شوند.
وی افزود: استفاده از وسایل گرمایشی ناایمن در داخل چادر، یکی از مهمترین خطراتی است که زائران نوروزی را تهدید می کند، به همین علت از آنان می خواهیم از این وسایل حادثه آفرین، در فضای بسته چادر استفاده نکنند.
وی ادامه داد: زائران و گردشگران نوروزی می توانند در صورت مشاهده هر گونه حادثه در شهر، از طریق شماره 125 با آتش نشانی قم ارتباط برقرار کنند تا اقدامات لازم به سرعت انجام شود.
7405/ 6133/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا