سه محور برف گیر استان سمنان مسدود است


سه محور برف گیر استان سمنان مسدود است

سمنان- ایرنا- رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: محورهای فولادمحله به کیاسر و 2 محور شاهرود به استان گلستان شامل توسکستان و آزاد شهر به دلیل بارش برف و کولاک مسدود است.

سرهنگ تقی کبیری روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: راه ارتباطی تعدادی از روستاهای برف گیر استان سمنان به دلیل بارش برف و کولاک نیز مسدود است که هموطنان باید از تردد در این محورها خودداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: عملیات بازگشایی محورهای برف گیر استان سمنان با تلاش نیروهای امداد و نجات و راهداری در حال انجام است و رانندگانی که قصد تردد در محورهای مذکور را دارند لباس گرم، زنجیر چرخ و مواد غذایی به همراه داشته باشند.
کبیری اضافه کرد: ترافیک در محور تهران- مشهد محدوده استان سمنان اکنون روان و عادی است و براساس پیش بینی ها تردد این محور بعدازظهر امروز پرحجم خواهد شد.
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: رانندگان هنگام تردد در محورهای ارتباطی استان سمنان به دلیل افزایش حجم تردد و شرایط نامساعد جوی نکات ایمنی را رعایت کنند.
به گزارش ایرنا، طرح نوروزی پلیس راه و دستگاه های امدادی استان سمنان با شعار «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند 97 تا 18 فروردین 98 در حال اجرا است.
اداره کل هواشناسی استان سمنان براساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، در استان سمنان برای 24 ساعت آینده بارش باران و در نواحی سردسیر و کوهستانی، بارش برف پیش بینی کرده است.
در استان سمنان هشت هزار و 612 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد.
7339/6103

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟