ورزشکاران همدانی به کمک نیازمندان شتافتند


ورزشکاران همدانی به کمک نیازمندان شتافتند

همدان- ایرنا- مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان همدان گفت: ورزشکاران باشگاه خصوصی شهید نامجو این شهر در آستانه سال جدید با تامین بسته های حمایتی به ارزش 400 میلیون ریال به کمک نیازمندان شتافتند.

حمدالله چاروسایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این باشگاه ورزشی با مدیریت وحید موسیوند با جمع آوری کمک مالی اقدام به خرید یکصد بسته حمایتی کرده و آن را بین نیازمندان همدانی توزیع کردند.
مدیر باشگاه بدنسازی نامجو همدان نیز در این باره گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید معظم له بر فعالیت و حضور جوانان در عرصه های فرهنگی، ورزشکاران این باشگاه در آستانه سال جدید به کمک نیازمندان شتافتند.
وحید موسیوند افزود: برخی نگرش و تصور اشتباه نسبت به ورزش بدنسازی و ورزشکاران این رشته دارند و با این اقدام خواستیم مردم بدانند ورزشکاران ما در کنار مردم و نیازمندان هستند و هر زمان نیاز باشد به یاری آنها خواهند شتافت.
وی اظهار داشت: بسیاری از ورزشکاران به دور از هیاهوی رسانه ای در کار خیر شرکت می کنند اما برای از بین رفتن تصور اشتباه مردم نسبت به بدنسازان و آشنایی آنان با منش پهلوانی ورزشکاران بهتر است این نیکوکاری ها به شهروندان اطلاع رسانی شود.
در چند روز گذشته نیز در ملایر علی نجفی قهرمان و ملی پوش رشته پاورلیفتینگ اقدام به توزیع بسته های مواد غذایی به خانواده های بی سرپرست و ایتام کرد.
7520/2087

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون