ردبول نگاهی به پشت سرش یعنی فراری ندارد


فرمول یک ایران – دکتر هلموت مارکو می گوید که ردبول نگاهی به پشت سرش یعنی فراری ندارد و تمام تمرکز آن ها بر روی مرسدس خواهد بود. عملکرد مثبت ردبول در تست های پیش فصل بارسلونا نوید یک همکاری خوب بین آن ها و هوندا را می داد. در اولین مسابقه ی فصل 2019 فرمول یک در استرالیا اگر عملکرد پیر گسلی را در نظر نگیریم، سبقت مکس ورشتپن از سباستین فتل و کسب سکو...

فرمول یک ایران – دکتر هلموت مارکو می گوید که ردبول نگاهی به پشت سرش یعنی فراری ندارد و تمام تمرکز آن ها بر روی مرسدس خواهد بود.

عملکرد مثبت ردبول در تست های پیش فصل بارسلونا نوید یک همکاری خوب بین آن ها و هوندا را می داد. در اولین مسابقه ی فصل 2019 فرمول یک در استرالیا اگر عملکرد پیر گسلی را در نظر نگیریم، سبقت مکس ورشتپن از سباستین فتل و کسب سکو توسط او به همه ثابت کرد که بالاخره هوندا توانسته یک همکاری خوب را پس از چند فصل فاجعه بار با یکی از تیم های فرمول یک داشته باشد.

مشاور تیم ردبول که پیش از شروع مسابقات می گفت که فراری سریع ترین خودرو را در اختیار دارد، حال معتقد است که تیم ایتالیایی خودرویی در اختیار دارد که باید از آینه ها نظاره گر آن ها باشد:

ما فاصله مان را تا حد قابل تاملی با مرسدس حفظ کردیم. ما به پشتمان که فراری است نگاهی نمی اندازیم.

برای ما هدف همیشه جایگاه نخست است پس ما به آینده امیدواریم. ما چیزی بیشتر از رده ی سومی می خواهیم اما تیم در مسیر درستی قرار دارد و اگر بخواهیم درباره ی سرعت صحبت کنیم، ما شرایط برابری با لوئیس همیلتون داشتیم.

هر چه سریع تر ما باید بر روی شاسی کار کنیم. ما به نیروی رو به پایین (داونفورس) بیشتری نیاز داریم زیرا ما در چند سال اخیر خودرو را با کم ترین داونفورس ساخته ایم اما این مورد دیگر مشکلی برای ما نخواهد بود.

این برای آینده دلگرم کننده است که ما در طول مسابقه هیچ هشداری درباره ی موتور نگرفته ایم. همه چیز از مصرف سوخت تا قدرت، باتری و غیره در حالت سبز بوده است.

ردبول نگاهی به پشت سرش یعنی فراری نداردردبول نگاهی به پشت سرش یعنی فراری ندارد لوئیس همیلتون، سباستین فتل و مکس ورشتپن – استرالیا 2019

مارکو در انتها افزود که خودروی RB15 ردبول می تواند به ورشتپن شانس رقابت با پیکان های نقره ای را بدهد:

مکس فصل را بسیار خوب شروع کرد. با همین شروع هاست که شما قهرمانی را کسب می کنید؛ با دستیابی به نتیجه مطلوب و کسب امتیاز!

قطعا او با خودروی ما می تواند برای قهرمانی جهان رقابت کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت