60 درصد بار کشتی فرنگی کشور روی دوش خوزستان است


60 درصد بار کشتی فرنگی کشور روی دوش خوزستان است

اهواز - ایرنا - سرپرست فدراسیون کشتی گفت: تلاش می‌ کنیم حق کشتی خوزستان ادا شود چرا که بیش از 60 درصد بار کشتی فرنگی کشور روی دوش خوزستان است.

به گزارش ایرنا حمید بنی تمیم سه شنبه در مجمع سالانه هیات کشتی خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: جایگاه کشتی خوزستان بر کسی پوشیده نیست و بیشتر از اینکه فدراسیون به خوزستان کمک کرده باشد، هیات کشتی خوزستان با برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی به فدراسیون کمک کرده است.
سرپرست فدراسیون کشتی به برگزاری رقابت های بین المللی جام تختی در اندیمشک اشاره کرد و گفت: این مسابقات به خوبی و در شان کشتی کشور برگزار شد.
وی ادامه داد: مسابقات امسال جام تختی در چند سال اخیر جزو بهترین مسابقات بین المللی کشتی در ایران بود چرا که از نظر کیفی و کمی در سطح خیلی خوبی برگزار شد.
بنی تمیم گفت: بی شک برگزاری رقابت های بین المللی در استان ها باعث ایجاد انگیزه و رقابت بین کشتی‌ گیران می شود از طرفی همچنین سهم ورودی کشتی ‌گیران آن استان ها در تیم ملی بیشتر می‌ شود.
وی با بیان این که عملکرد کشتی خوزستان در سال های اخیر بر کسی پوشیده نیست گفت: اگر در ادامه فرصت خدمت در فدراسیون کشتی ایران را داشته باشم سعی می کنم تعامل بیشتری با هیات کشتی خوزستان داشته باشیم.
9879/6068

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند