به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، درباره عملکرد این تیم در رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: استقلال در نیم فصل نخست عملکرد خوبی نداشت اما در نقل و انتقالاتی با خرید بازیکنان جرید توانست به روزهای اوج خود بازگردد و اکنون آبی‌ها از مدعیان قهرمانی لیگ برتر هستند. عملکرد بسیار خوبی شاگردان شفر در سال 97 به یادگار گذاشتند.

وی ادامه داد: استقلال در چهار بازی آینده خود بر روی کاغذ بازی آسانی دارد اما به دلیل همزمانی بازی‌های تراکتور، سپاهان و پرسپولیس، استقلال هم شرایط سختی دارد. برای رسیدن به عنوان قهرمانی آبی‌پوشان باید بازی های آخر خود برنده دیدار شوند.

فریبا با اشاره به اینکه دیدار با پرسپولیس برای استقلال 6 امتیازی است، بیان کرد: استقلال با برد مقابل سرخ‌پوشان هم به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نزدیک‌تر می‌شود و هم به جام قهرمانی نزدیک‌تر خواهد شد. دربی همیشه حساسیت‌های خود را دارد. دیدار استقلال و پرسپولیس به امتیازات جدول کاری ندارد و امیدواریم بازی جذابی از هر دو تیم شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه خریدهای استقلال تا به امروز خوب کار کردند و منشا و پاتوسی به تیم کمک می‌کنند، گفت: سیستم استقلال خیلی خوب است و با توجه به داشته‌های استقلال این سیستم منطقی است. همچنین جوان‌های استقلال مانند صیادمنش بسیار خوب بودند و از مصدومیت او بسیار متاسف هستم ولی مطمئنم جای نگرانی نیست زیرا استقلال جانشین‌های خوبی برای این بازیکن دارد.