شراره رخام، بازیگر سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا گفت: سال پر چالشی را پشت سر گذاشتیم و آنقدر درگیر حل مشکلات و سختی‌های زندگی بودیم که متوجه گذر زمان نشدیم در گیجی عجیبی همه چیز سپری شد و در یک چشم بهم زدن تمام شد.

رخام گفت: ٩٧ خاطرات تلخ و شیرین زیادی را برای‌مان به یادگار گذاشت که فراموش نشدنی هستند. تلخ از لحاظ شرایط حاد اقتصادی و مشکلات متعدد مردم و در گذشت همکار گرانقدر خشایار الوند، مصیبت عظیمی بود که ٩٧ از خود به یادگار گذاشت.

رخام افزود: باید به همه سختی‌ها با دید مثبت نگاه کنیم و در همه حال شاکر خداوند باشیم و نعمت زندگی و زندگی کردن چون هر نفسی که فرو می‌رود ممدّ حیاتست پس شکر واجب است.

بازیگر سریال مردان مریخی و زنان ونوسی ضمن تبریک سال جدید به همه مردم صبور ایران گفت: نمی‌خواهم سال جدید را براساس ٩٧ پیش بینی کنم و از کلمه اساس این جمله انقدر می ترسم که ترجیح می‌دهم بر اساس نباشد! امیدوارم سال جدید پر از مهربانی و لبخند باشد و از این حجم عصبانیت و خشم مردم کاسته شود و ٩٨مثل معجزه جادویی باشد، برای شاد بودن انرژی مثبت را جذب کنیم تا لحظاتی پر از شادی و سلامتی و رفاهی همگانی برای مردم اقصان نقاط کشورم رقم بخورد.