انتخاب شهر برتر برای میزبانی از گردشگران نوروزی


انتخاب شهر برتر برای میزبانی از گردشگران نوروزی

مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: با ارزیابی شهرستان های استان تهران شهر برتر برای میزبانی از گردشگران نوروزی سال 98 انتخاب می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، «دلاور بزرگ نیا» گفت: با ارزیابی شهرستان های استان تهران شهر برتر برای میزبانی از گردشگران نوروزی سال 98 انتخاب می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با بیان اینکه طرح ارزیابی از شهرستان های استان تهران از تاریخ 27 اسفند الی 15 فروردین ماه توسط بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران انجام می شود گفت : بازرسان ستاد در 12 شاخص که بیشتر در حوزه نحوه خدمات دهی و اطلاع رسانی به گردشگران است شهرستان ها را مورد ارزیابی قرار می دهند.

بزرگ نیا ادامه داد: ایجاد رقابت برای خدمات رسانی مطلوب به گردشگران موجب رشد و پیشرفت صنعت گردشگری و رضایت مسافران نوروزی خواهد شد که امیدواریم اجرای این طرح موجب بهبود سطح کمی و کیفی خدمات به گردشگران و مسافران در استان تهران شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام پرسنل میراث فرهنگی در استان تهران موظف به رفتار شایسته با گردشگران و مسافران نورزی هستند، افزود: رضایتمندی و خاطره خوش گردشگران از سفر به تهران قطعا موجب توسعه گردشگری استان در بلند مدت خواهد شد.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر