تیغ ابن ملجم ها، کنیسه و مسجد نمی شناسد


تیغ ابن ملجم ها، کنیسه و مسجد نمی شناسد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این که «تیغ ابن ملجم ها، کنیسه و مسجد نمی شناسد» تاکید کرده که «سهم نفرت افکنان کمتر از تیغ بددستان نیست».

به گزارش خبرگزاری شبستان، در روزهای گذشته حمله تروریستی به دو مسجد در کرایست چرچ نیوزیلند، بهت جهانیان را برانگیخته است به طوری که بسیاری از مقام های سیاسی و رهبران دنیا نسبت به آن واکنش نشان داده اند.

در ایران اولین واکنش مربوط به «محمد جواد ظریف» بود. وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتر خود نوشت: «مردم ایران به عنوان مردمی که مشمول ممنوعیت سفر به آمریکا هستند و دخترانشان نمی‌توانند در صورت حضور در مدارس فرانسوی واجبات دینی خود را رعایت کنند، به خوبی می‌دانیم که نژادپرستی و نفرت از اسلام چه عواقبی دارد.»

تیغ ابن ملجم ها، کنیسه و مسجد نمی شناسد

او همچنین از ترکیه که ریاست سازمان همکاری های اسلامی را برعهده دارد خواست این سازمان نشستی اضطراری و فوری در این زمینه تشکیل دهد.

حالا اما «سیدعباس صالحی» با در توئیتر خود از زاویه ای دیگر به این حمله تروریستی نگریسته است و ماجرا را در قالب نفرت نژادی و مذهبی تفسیر کرده است.

تیغ ابن ملجم ها، کنیسه و مسجد نمی شناسد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشته است: «تیغ ابن ملجم ها، کنیسه و مسجد نمی شناسد و سهم نفرت افکنان کمتر از تیغ بددستان نیست. تیغ ها از مزرع نفرت و کین می رویند.»

پایان پیام/14

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت