هیچ‌کس نمی‌تواند جای «فردوسی‌پور» را بگیرد


هیچ‌کس نمی‌تواند جای «فردوسی‌پور» را بگیرد

بانک ورزش - معاون ورزشی باشگاه استقلال به خبر حذف عادل فردوسی پور از برنامه نود واکنش نشان داد. به گزارش بانک ورزش، برخی از مدیران سیما در...

بانک ورزش - معاون ورزشی باشگاه استقلال به خبر حذف عادل فردوسی پور از برنامه نود واکنش نشان داد.

به گزارش بانک ورزش، برخی از مدیران سیما در روزهای پایان سال جاری از تغییر و تحولات گسترده در برنامه نود خبر دادند و حتی تغییر مجری باسابقه آن نیز به میان آمد. شب گذشته نیز آخرین برنامه نود سال 97 پخش نشد که عادل فردوسی پور دلیل آن را تصمیم فروغی مدیر شبکه 3 سیما اعلام کرد.

علی خطیر در این باره در صفحه اجتماعی خود نوشت: هر چند عده بسیاری از استقلالی ها و از جمله خود من از رویه برنامه نود و شخص عادل فردوسی پور این اواخر دلخوری‌هایی داریم، اما نمی شود این نکته را کتمان کرد که ما ٢٠ سال با این برنامه زندگی کردیم و حافظه فوتبالی بسیاری از ما به خاطر برنامه نود در اواخر دهه ۷۰، دهه ٨٠ و دهه ۹۰، بازیها و اتفاقات، حاشیه های مسابقات مختلف فوتبال و مسایل اجتماعی جامعه مانند زلزله، آزادی اعدامی و ... را به یاد می آورد. عادل فردوسی پور جزو لاینفک برنامه نود است و هیچ کس نمی تواند جای او را در برنامه و حتی خواندن متن ها و اجرای برنامه روی صندلی معروف و استند برنامه بگیرد. بهتر است مدیران تلوزیون در تصمیم خود تجدید نظر کنند و یا به فکر نام برنامه ای جدید باشند تا اینکه بخواهند مجری دیگری را جایگزین فردوسی پور کنند، چون نود بدون فردوسی پور معنایی ندارد. عادل را نمی توانید سیاسی حذفش کنید چرا که او اعتبار از مردمش گرفته است.

هیچ‌کس نمی‌تواند جای «فردوسی‌پور» را بگیرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403