میراسماعیلی: سال آینده را آشتی ملی در جودو نامگذاری کنیم


میراسماعیلی: سال آینده را آشتی ملی در جودو نامگذاری کنیم

بانک ورزش - جلسه معارفه رئیس جدید فدراسیون جودو با حضور جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان، داوران، عمادی و رستگار برگزار شد. به گزارش بانک...

بانک ورزش - جلسه معارفه رئیس جدید فدراسیون جودو با حضور جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان، داوران، عمادی و رستگار برگزار شد.

به گزارش بانک ورزش، افشین داوری که از سوی وزارت ورزش ماموریت داشت، مراسم معارفه را برگزار کند با تبریک تولد حضرت علی(ع) گفت: به جامعه جودو تبریک می گویم در روزی خوب تولد این مرد بزرگ چنین اتفاق خوبی برای جامعه جودو افتاد. در این یک ماه اخیر مجامع بسیار زیادی به مدیریت داورزنی انجام شد و خروجی خوبی برای ورزش کشور داشت.

وی افزود: ‌امروز شاهد آن هستیم که فردی برجسته در ورزش جودو این مسئولیت را برعهده گرفته، چهره ای که به عنوان اولین نفری که در برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس از تمام زحمات گذشت، مدال نگرفت و فرهنگ اسلامی را سرپا نگه داشت. امیدواریم میراسماعیلی با توجه به کسوت پهلوانی بتواند مدیریت خوب و سازنده ای در جودو داشته باشد.

وی افزود: جا دارد، یاد کنیم از همه روسای قبلی فدراسیون؛ بخصوص از محمد درخشان تشکر کنیم که دوران خوبی داشتند و نتایج خوبی کسب کردیم. با توجه به شناختی که از وی داریم، از میراسماعیلی حمایت کند. با حضور این دوستان اتاق فکر قوی برای ساختن جودو تشکیل شود و از‌ پتانسیل خوب جودو‌ استفاده کنیم. بدون شک مجمع انتخاب بسیار خوبی داشت.

*میراسماعیلی: همه کنار هم هستیم و برد و باخت نداریم

در ادامه آرش میراسماعیلی صحبت کرد و گفت: رای قاطع مجمع، باعث شده تا وظیفه من سنگین شود. از این که مجمع به من اعتماد کرد، ممنونم. همانند دوران قهرمانی تلاش می کنم با کمک همه اهالی جودو‌ در این رشته اثرگذار و مفید باشم و خدمت کنم.

وی افزود: آشتی ملی با حضور درخشان و صالحی امیری و سجادی انجام شد. باید اختلاف سلیقه‌ها کنار گذاشته شده و همه در کنار هم کار کنیم. سال آینده را آشتی ملی در جودو نامگذاری کنیم. انتخابات تمام شده و همه کنار هم هستیم و برد و باخت نداریم. همه ما یک خانواده هستیم. یک روز رستگار بود، یک روز امینی و رضوی و یک روز درخشان. اکنون من جایگزین شدم و‌هر کس با توجه با تخصص و توانایی کمک کند تا به موفقیت برسیم.

رئیس فدراسیون جودو درباره برنامه ریزی برای کسب مدال المپیک گفت: مدال المپیک یک موفقیت بزرگ برای جودو محسوب می شود. ملایی، بریمانلو ‌و‌محجوب ثابت کردند که توانایی رسیدن به این موفقیت را دارند. من خدمتکار جامعه جودو‌ هستم و از همه می خواهم کنارم باشند و کمک کنند تا به این موفقیت بزرگ برسیم.

*رستگار: ظرفیت اعضای خانواده جودو زیاد است

محمدعلی رستگار رییس سابق فدراسیون جود نیز در این مراسم گفت: من به نوبه خودم ایام مبارک تولد حضرت علی و سال نو را تبریک عرض می کنم. مستحضر هستید که اعضای جامعه ورزش یک خانواده هستند، آن چیزی که یک خانواده را پایدار را حفظ می کند، همان بنیان خانواده است که اصالت دارد و‌ در جودوی باید این را حفظ کنیم. باید در فصل جدید جودو همه همکاری کنند.

وی افزود: ظرفیت اعضای خانواده جودو زیاد است که شاید برخی ها نتوانند استفاده کنند. باید به میراسماعیلی به عنوان یک قهرمان پرآوازه جودو جهان فرصت داده شود تا برنامه های خود را اجرا کند.

*عمادی: در انتخابات دموکراسی رعایت شد

عمادی سرپرست فدراسیون جودو هم گفت: این مراسم با ایام خجسته و مبارک مصادف شد که خوش یمن بود. با انتخابات کاملا دموکراسی رعایت شد و ما آن را به فال نیک می گیریم.

وی افزود: آرزوی من در این مدت سه ماه سرپرستی، وفاق و همدلی و استفاده از خرد جمعی در این خانواده بزرگ بود. خوشبختانه انتخاب شایسته ای صورت گرفت و امیدوارم چهار سال دیگر که اینجا می آیم، شاهد افتخارات بزرگی باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا