مورینیو: وقتی به اینتر رفتم، از آخرین قهرمانی آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا 50 سال می‌گذشت؛ اینتر شبیه یک خانواده بود


مورینیو: وقتی به اینتر رفتم، از آخرین قهرمانی آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا 50 سال می‌گذشت؛ اینتر شبیه یک خانواده بود

سرمربی پرتغالی سیگنالی قوی برای بازگشت به فوتبال ایتالیا و دوباره نشستن روی نیمکت نراتزوری ارسال...

طرفداری- ژوزه مورینیو این روزها مفسر شبکه بین اسپورت است بنابراین نقل قول های متعددی در اخبار منابع مختلف به چشم می خورد. او در برنامه روز گذشته شبکه بین اسپورت، علاوه بر رئال مادرید در مورد اینتر هم صحبت کرده است.

به نقل از Football-Italia؛ مورینیو گفت:

وقتی به اینتر رفتم، این تیم تقریبا به مدت 50 سال، قهرمان چمپیونزلیگ نشده بود؛ رویای یک نسل کامل از طرفداران اینتر، فتح دوباره این جام بود. ضمن اینکه ماسیمو موراتی نیز پسر رئیس آخرین تیمی از اینتر محسوب می شد که به قهرمانی اروپا رسیده بود؛ بنابراین قهرمانی مجدد در اروپا رویای خانواده موراتی هم بود. وقتی به اینتر رفتم، با نسلی از بازیکنان روبرو شدم که به همه جام های ممکن در ایتالیا رسیده بودند و فقط قهرمانی در چمپیونزلیگ را کم داشتند. آن تیم اینتر، ترکیب بسیار قدرتمندی از بازیکنان بود و البته شباهت زیادی به یک خانواده داشت. همه یک رویا داشتیم و برای رسیدن به آن به سختی جنگیدیم. در نهایت فتح سه گانه، چیزی بود که خانواده اینتر شایستگی اش را داشت. شگفت انگیز بود.

بازگشت به اینتر؟ سه ماه و نیم از آخرین دوره مربیگری ام در یک تیم می گذرد و حالا فرصت دارم کمی به خود برسم و از نو آغاز کنم. وقتی شما در دنیای فوتبال، آن هم در پست مهمی چون مربیگری هستید، وقتی برای رسیدگی به زندگی خود ندارید و همه زمان شما به رسیدگی به تمرینات، جلسات فنی، کنفرانس های مطبوعاتی، بازی ها و مشکلات روزانه تیم می گذرد.

از ماه ژوئن به دنبال فوتبال برمی گردم و هدایت تیمی را برعهده می گیرم. از ابتدای تابستان دوباره در دسترس خواهم بود تا فصل جدید را شروع کنم. دقیقا می دانم چه چیزی نمی خواهم و به همین دلیل چند پیشنهاد را رد کردم؛ از سوی دیگر دقیقا می دانم چه می خواهم؛ کاری به نام تیم ندارم بلکه سبک کاری ام و سبک کاری باشگاه اهمیت دارد. دقیقا می دانم چه می خواهم و امیدوارم به آن برسم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان