معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت: 15ماه در استان یزد که سرزمینی زیبا، پرآوازه و دارای انسان‌های تاریخ‌ساز و بزرگ است، خدمت کردم.

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی زینی وند معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد که در حال حاضر به‌عنوان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان فعالیت دارد در گردهمایی تجلیل از برترین‌های آزمون ورودی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سال 1397 شهرستان اردکان خطاب به حاضران گفت: به نمایندگی از شما خود را شهروند یزدی می‌دانم.

علی زینی وند افزود: 15ماه در استان یزد که سرزمینی زیبا، پرآوازه و دارای انسان‌های تاریخ‌ساز و بزرگ است، خدمت کردم.

وی اضافه کرد: خیلی از جهانیان یزد و اردکان را به نام آیت‌الله خاتمی (ره) می‌شناسند و روی این منطقه حساس هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان بابیان اینکه بزرگان یزد سرنوشت منطقه را به‌خوبی و خوش‌نامی رقم زدند و با فردی که بیرون از منطقه بخواهد در استان مسئولیت بپذیرد نسبت به وی واکنش نشان می‌دهند، تصریح کرد: این سنگینی در ابتدای حضورش را حس کرد.

وی ادامه داد: سه ماهی که گذشت آن‌چنان لطف کردند و موردتوجه مردم قرار گرفت که یزدی بودنش بر ایلامی بودنش غلبه کرد.

زینی وند یادآور شد: هیچ‌گاه در استان احساس غریبی نکرد و بنا بر مصالحی به سیستان و بلوچستان رفت چراکه در هرکجای ایران باید به‌نظام خدمت کرد.

وی در خصوص ویژگی‌های محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی را نمی‌شناسم که 20 سال نماینده باشد و در آخرین سال نمایندگی هم پیگیر امور باشد، برایش ثانیه‌ها مهم است که مشکلات استان را پیگیری و رفع کند.

وی یادآور شد: تابش هرچند در شهرستان اردکان تحولات خوبی را ایجاد کرد ولی پیگیر امور استان یزد و مسائل ملی هم بود، برایش یزد ، میبد، بافق و اردکان فرقی نداشت و نماینده مردم اردکان به‌عنوان الگویی برای همگان و به‌عنوان مرجع شناخته‌شده بود.

زینی وند اظهار داشت: در این مدت صداقت ، صراحت و دست‌پاکی را سرلوحه کارهایش قرار داده بود.

همچنین فرماندار سابق اردکان افزود: امسال یزد برای 25 سال متوالی افتخار علمی در آزمون سراسری کسب کرد که نشان از همت مدیران دارد، متأسفانه استان با رشد چشم‌گیر اعتیاد ، طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی روبروست به نظر می‌رسد مسئولیت آموزش‌وپرورش بیشتر شد و باید پایه شخصیت دانش آموزان را از سنین پایین درست کرد و محکم شکل داد.

هادی مقیمی اظهار داشت: نمایندگان مجلس مسئولیت جدیدی برای آموزش‌وپرورش تعریف کنند که بتواند در ساختار سالم جامعه مؤثر باشد.