شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست ها در کرانه باختری


شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست ها در کرانه باختری

تهران – ایرنا – منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند که نظامیان صهیونیستی یک جوان فلسطینی را در شمال رام الله واقع در کرانه باختری به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، عمر ابو لیلی 19 ساله پس از محاصره منزلی در روستای عبوین واقع در شمال رام الله به دست نظامیان صهیونیستی به شهادت رسید.
ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای با تایید خبر شهادت ابولیلی اعلام کرد که وی عامل حمله روز یکشنبه به صهیونیست ها در نزدیکی شهر سلفیت واقع در جنوب نابلس بوده که پس از درگیری با نظامیان این رژیم به ضرب گلوله شهید شده است.
در همین حال حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: شهادت ابولیلی تاکیدی است بر اینکه کرانه باختری تنها با اخراج اشغالگران آرام خواهد شد.
ابو مجاهد سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطینی نیز گفت: ترور ابولیلی باعث نخواهد شد تا آتش مقاومت در کرانه باختری خاموش شود بلکه شعله ور تر خواهد می شود.
روز یکشنبه یک جوان فلسطینی طی عملیاتی در نزدیکی شهرک صهیونیست‌ نشین «آرئیل» در شمال شهر سلفیت واقع در شمال قدس اشغالی، دو نظامی اسرائیلی، یک شهرک نشین و یک خاخام را کشت.
این جوان فلسطینی وارد شهرک آرئیل شده و با چاقو یک نظامی را زخمی کرد سپس با سلاحش اقدام به تیراندازی به گروهی از نظامیان کرد که چهار تن براثر شدت جراحت کشته شدند. مجری این عملیات بعد از این عملیات مقاومتی متواری شد.
نظامیان صهیونیستی سه شنبه شب با یورش به روستای عبوین واقع در رام الله با جوانان فلسطینی درگیر شدند و تعدادی از منازل قدیمی این روستا را تخریب کردند.
در درگیری میان نظامیان صهیونیستی و جوانان فلسطینی در روستای عبوین شماری زخمی و دو نفر نیز دستگیر شدند.
رسانه های صهیونیستی مدعی شدند، نظامیان صهیونیستی به محل اختفای عامل حمله روز یکشنبه شهر سلفیت حمله کردند.
شبک**9365**1708

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !