اولویت مان در سال 98 توجه به ورزش مناطق حاشیه نشین است


اولویت مان در سال 98 توجه به ورزش مناطق حاشیه نشین است

به گزارش ایرنا افشین حیدری روز چهارشنبه در مجمع عمومی سالانه هیات کشتی خوزستان که در اهواز برگزار شد اظهار داشت: تلاش می کنیم ورزش همگانی را در مناطق حاشیه نشین...

به گزارش ایرنا افشین حیدری روز چهارشنبه در مجمع عمومی سالانه هیات کشتی خوزستان که در اهواز برگزار شد اظهار داشت: تلاش می کنیم ورزش همگانی را در مناطق حاشیه نشین توسعه دهیم تا شاهد جهش خوبی در مناطق کم برخوردار و حاشیه باشیم.
وی با بیان این که پس از ورود حمید بنی ‌تمیم به فدراسیون کشتی شاهد تحولات خوبی در رشته کشتی کشور بوده ‌ایم افزود: چندی پیش رقابت های بین المللی جام تختی به خوبی در اندیمشک برگزار شد که شاهد رویش نسل جدیدی در کشتی کشور بودیم و در این بین کشتی گیران استان نقش بسیار ارزنده ای داشتند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که هیات کشتی خوزستان از هیات ‌های با برنامه و منظم ورزش خوزستان بوده و در سال جاری عملکرد خوبی داشته است افزود: برگزاری رویدادهای بین المللی کشتی جزو اهداف مجموعه ورزش استان بوده چرا که این میزبانی ها به ارتقا کار کادر اجرایی، مربیان و همچنین کشتی‌ گیران ما کمک می کند.
وی به احداث 2 خانه کشتی در شهرستان ‌های اندیمشک و ایذه با اعتباری بیش از 200 میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: هر 2 پروژه به خوبی فعال هستند و امیدواریم هرچه سریعتر به بهره برداری برسند. از ابتدای سال 96 در بخش زیرساخت با حمایت های وزیر ورزش و جوانان و استاندار خوزستان اتفاقات خوبی در استان رقم خورد که به موجب آن سرانه ورزش خوزستان با تکمیل پروژه ‌های نیمه تمام بیش از 60 هزار متر مربع افزایش می یابد.
حیدری با بیان این که در سال 98 بیش از 100 زمین چمن مصنوعی و بیش از 12 استخر در خوزستان افتتاح می شود گفت: در بخش توسعه زیرساخت ورزش همگانی، تجهیزات ورزشی خوبی به شهرداری‌ های استان و مدارس مناطق کمتر توسعه یافته اهدا شد.
9879/6064
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی