پرداخت تسهیلات بلاعوض به سیل زدگان


پرداخت تسهیلات بلاعوض به سیل زدگان

استاندار مازندران: اعتبارات خوبی در دولت برای مازندران در نظر گرفته شده است و از 29 اسفند پرداخت تسهیلات بلاعوض آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مجید حسین زادگان در ارتباط با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما با بیان اینکه اعتبارات خوبی در دولت برای مازندران در نظر گرفته شده است، گفت: دولت رقمی را به صورت تن خواه اختصاص داد و از چهارشنبه ۲۹ اسفند پرداخت تسهیلات بلاعوض در بخش مسکن و معیشتی مردم آغاز می‌شود.

استاندار مازندران افزود: به علت شدت بارش باران و برف سنگین در دو روز گذشته در استان مازندران متاسفانه خسارت‌های زیادی به تاسیسات زیربنایی، بخش کشاورزی و منازل مسکونی وارد شد که در ۲۰ سال گذشته در شرق استان کم سابقه بود.

وی با اشاره به حجم زیاد خسارت‌های وارد شده به مردم گفت: متاسفانه کمتر به این موضوع پرداخته و به نوعی استان مازندران از این نظر مظلوم واقع شده است.

حسین زادگان همچنین با اشاره به ریزش کوه و رانش در راه‌های مواصلاتی افزود: خوشبختانه هم نیرو‌های امدادی و هم راهداری به موقع وارد شدند و راه‌های مواصلاتی بدون مشکل و ترافیک به صورت نیمه سنگین و سنگین برقرار است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۲ شهرستان مازندران درگیر سیل و خسارت‌های زیادی به بخش‌های مختلف وارد شده است، گفت: هنوز روستای‌های ساحلی درگیر آبگرفتگی هستند و آب، برق و گاز و راه آن‌ها دچار مشکل شده است، اما تلاش کردیم سریع، خدمات و ارتباطات را برقرار کنیم.

استاندار مازندران افزود: حدود ۹۵ سایت مخابراتی مازندران قطع شد که ۳۵ سایت وصل شده و ارتباطات تلفن ثابت و سیار برقرار است.

حسین زادگان گفت: حدود ۱۰ هزار مشترک دچار قعطی برق شده بودند که بیش از ۷۰ درصد آن وصل شده است به جز راه‌های ارتباطی فرعی ارتفاعات که هنوز دچار مشکل هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله خونین به 2 دختر 6 و 11 ساله در شمال شرق فرانسه