نمایندگان تنیس روی میز ایران فردا به میدان می‌روند


نمایندگان تنیس روی میز کشورمان فردا (چهارشنبه) به مصاف حریفان خود در رقابت‌های اوپن چلنج می‌روند.

نمایندگان تنیس روی میز ایران فردا به میدان می‌روندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، نمایندگان کشورمان که در روز‌های پایانی سال ۹۷ جهت شرکت در رقابت‌های اوپن چلنج پلاس تهران را به مقصد عمان ترک کردند، از فردا (چهارشنبه) به مصاف حریفان خود می‌روند.

نوشاد و نیما عالمیان، امیر حسین هدایی، میعاد لطفی با سرمربیگری رضا میر الماسی، ندا شهسواری، مهشید اشتری، ملیکا کرمی و پریناز حاجیلو با هدایت حمیده ایرانمنش در این رقابت‌ها حاضر هستند. برنامه زمانبندی مسابقات به شرح ذیل میباشد:

در بخش مردان امیر حسین هدایی در رقابت‌های زیر ۲۱ سال چهارشنبه به مصاف نماینده‌ای از هند و پنجشنبه با حریف سنگاپور روبرو می‌شود. هر دو بازی راس ساعت ۹:۳۰ آغاز میگردد. همچنین در بخش بزرگسالان در گروه یک فردا ۱۶:۵ دقیقه به مصاف بلاروس و ۵ شنبه راس ساعت ۱۰:۵۰با عربستان روبرو می‌شود.

میعاد لطفی نیز در رده سنی بزرگسالان در گروه ۱۷ مسابقات قرار دارد. برنامه زمانبندی بازی‌های لطفی فردا ۱۲:۱۰ در مقابل حریفی از مصر و ۱۷:۳۵ مقابل نماینده ژاپن میباشد

در بخش بانوان نیز پریناز حاجیلو ابتدا در گروه یک رده سنی زیر ۲۱ سال فردا به مصاف نماینده هند میرود. این ورزشکار در دیگر بازی خود ۵ شنبه با حریف سنگاپوری روبرو خواهد شد. هر دو بازی راس ساعت ۱۰:۱۰ به وقت ایران آغاز میشود. حاجیلو در رده بزرگسالان نیز در گروه ۶ مسابقات با حریفانی از هند و ژاپن هم گروه می‌باشد. دیدار اول راس ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه و دیدار بعد وی۱۸:۲۰ خواهد بود.

مهشید اشتری در جدول گروهی ۳ رده سنی زیر ۲۱ سال راس ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه چهارشنبه در مقابل حریف مصری به میدان میرود و در بازی دوم راس ساعت ۱۹ با هند روبرو میشود. بازی آخر اشتری در این گروه مقابل سنگاپور راس ساعت ۱۰:۱۰ روز ۵ شنبه میباشد.
اشتری در رده سنی بزرگسالان در گروه ۱۱ با نمایندگانی از مصر، هند اسلواکی دیدار خواهد داشت. زمان شروع بازی‌های فردا به ترتیب راس ساعت ۱۰:۱۰ و ۱۹، بازی آخر او در این گروه ۵ شنبه ۱۳:۵۰ دقیقه میباشد.

ملیکا کرمی دیگر نماینده ایران، در گروه چهارم رده زیر ۲۱ سال فردا ۱۰:۱۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف قزاقستان و ۱۵:۲۵ دقیقه با نماینده سنگاپور روبرو میشود. بازی نهایی او در این گروه روز ۵ شنبه ساعت۱۰:۱۰ در برابر حریف مصری میباشد.

در رده سنی بزرگسالان نیز این ورزشکار در جدول ۱۲ مسابقات قرار دارد. فردا ساعت ۱۳:۳۰ با مصر و ۱۹ با نماینده روس روبرو میشود. در دیدار نهایی این گروه روز ۵ شنبه راس ساعت۱۳:۵۰ به مصاف حریف هندی میرود.

ندا شهسواری در گروه ۱۰ رقابت‌های بزرگسالان با نماینده مصر و هند هم گروه است.

برنامه زمانبندی بازی اول روز چهارشنبه ساعت۱۳:۳۰ دقیقه و پنجشنبه ۱۳:۵۰ می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

ترکیب سه نفره تیم ملی جوانان برای رقابت در قهرمانی آسیا مشخص شد

جدال ۲ مدعی عنوان قهرمانی در فینال رقابت‌ها تنیس روی میز

حذف امین احمدیان از تور‌های جهانی

انتهای پیام/

آخرین اخبار از رقابت‌های اوپن چلنج تنیس روی میز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس