حوادث چهارشنبه سوری در استان مرکزی 35 مصدوم داشت


حوادث چهارشنبه سوری در استان مرکزی 35 مصدوم داشت

اراک - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی گفت: حوادث چهارشنبه پایانی امسال در این استان تا ساعت 22 روز سه شنبه 35 نفر را راهی بیمارستان کرد.

«پریا بهرامی» شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: 21 نفر از این مصدومان در شهر اراک، 9 مصدوم در ساوه و بقیه در دیگر شهرستان های استان مرکزی به مراکز درمانی مراجعه کردند.
وی با بیان اینکه بیشترین نوع جراحات در چهارشنبه سوری امسال سوختگی و تروما بوده است، ادامه داد: چهارمورد از مجموع 35مصدوم چهارشنبه سوری استان در شهرستان ساوه به منظور اطمینان از روند درمان، تحت مراقبت در بیمارستان های استان هستند و بقیه مصدومان به صورت سرپایی درمان و مرخص شده اند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی گفت بیان کرد: هیچ گزارشی از تلفات جانی و یا قطع عضو در جریان حوادث چهارشنبه سوری در استان مرکزی دریافت نشده است.
بهرامی یادآور شد: نیروهای 32 مرکز فوریت های پزشکی استان مرکزی در حالت آماده باش هستند و در صورت مشاهده هر گونه حادثه در محل حاضر و در صورت ضرورت مصدمان به مراکز درمانی اعزام می شوند.
698 پزشک عمومی، 485 پزشک متخصص و فوق تخصص و یکهزار و 726 کارشناس رشته های مختلف پیراپزشکی و مامایی در استان مرکزی فعالیت دارند.
3017/6013 /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی