احتمال پیوستن فلورنس پیو به فیلم ابرقهرمانی Black Widow محصول مارول


احتمال پیوستن فلورنس پیو به فیلم ابرقهرمانی Black Widow محصول مارول

به نظر می‌آید استودیوی مارول اولین بازیگر برای بازی در نقش مقابل اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) در فیلم موردانتظار Black Widow «بیوه سیاه» را انتخاب کرده است. مارول در حال...

به نظر می‌آید استودیوی مارول اولین بازیگر برای بازی در نقش مقابل اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) در فیلم موردانتظار Black Widow «بیوه سیاه» را انتخاب کرده است. مارول در حال مذاکره با فلورنس پیو (Florence Pugh) برای بازی در نقش رقیب ناتاشا رومانوف در این فیلم است. شخصیت او جاسوسی هم‌سطح با ناتاشا توصیف شده است که از نظر اخلاقی در نقطه‌ی مقابل او قرار می‌گیرد. در کامیک‌ها، یلنا بلووا در اواخر دهه ۹۰ به عنوان رقیب بلک ویدو ظهور پیدا کرد. احتمالا این شخصیت نسخه‌ای از همان یلنا باشد. در ادامه خبر با روژان همراه باشید.

پیو هم‌اکنون در حال تحسین شدن به دلیل بازی در فیلم ورزشی Fighting with My Family «مبارزه با خانواده‌ام» است، که ماه گذشته در سینماها اکران شد. او سال گذشته در فیلم Outlaw King «شاه یاغی» محصول نتفلیکس همبازی کریس پاین (Chris Pine) شده بود. پیو همچنین در مینی‌سریال عالی The Little Drummer Girl «دختر درامر کوچک» محصول AMC حضور داشت.

فیلم Black Widow قرار است پیش‌درآمدی برای اولین حضور این شخصیت محبوب در فیلم Iron Man 2 «مرد آهنی ۲» باشد. این یعنی قرار است ناتاشا به شکلی دقیق‌تر و با جزئیات بیشتری به نمایش گذاشته شود. بنابراین احتمالا این فیلم به مخاطبان نکات مهمی از زمان حضور او در کاگ‌ب (KGB) قبل از استخدام شدنش توسط نیک فیوری و کلینت بارتون برای پیوستن به شیلد (S.H.I.E.L.D) نشان خواهد داد. اگر پیو نقش متضاد اخلاقی ناتاشا را در فیلم بازی کند، یعنی او از ناتاشای بی‌رحم هم خشن‌تر است.

اوایل این ماه، شایعه شد اما واتسون (Emma Watson) برای بازی در این فیلم انتخاب شده است. اما هنوز مشخص نیست این نقش را پیو یا واتسون بازی می‌کند، یا اینکه اصلا آن‌ها برای این نقش انتخاب شده‌اند یا خیر.

Comingsoon

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

احتمال پیوستن فلورنس پیو به فیلم ابرقهرمانی Black Widow محصول مارول

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس