بازدید سرلشکر باقری از خطرناک‌ترین نقطه در سوریه


سرلشکر باقری با ورود به عمق مناطق عملیاتی سوریه از نزدیک با مدافعان حرم، رزمندگان سوری و مستشاران نظامی ایران دیدار و گفتگو کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از منطقه عملیاتی دیرالزور، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان با ورود به عمق مناطق عملیاتی سوریه در دیر الزور، المیادین و البوکمال از نزدیک با مدافعان حرم ، رزمندگان سوری و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

منطقه بوکمال - نزدیک ترین نقطه به باقیمانده های داعش

­سردار سرلشکر محمد باقری به شرق سوریه سفر کرد تا نحوه عملیات ارتش و نیروهای مردمی سوریه و مدافعان حرم را برای پاکسازی آخرین نقاط باقیمانده که با حمایت آمریکا و کشورهای مرتجع عرب دست داعش مانده است ، بررسی کند.
سردار سرلشکر باقری با ورود به نقطه مرزی عراق و سوریه و بازدید از این گذرگاه استراتژیک بر روی خاکریزی رفت که تنها ۲۰۰ متر با تروریست های داعش فاصله داشت.

به محض ورود سرلشکر باقری به این نقطه خطرناک پهپادها و جنگنده های آمریکایی نیز بر فراز البوکمال به پرواز درآمدند، اما رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به بازدید و ارزیابی خود در عمق مناطق عملیاتی ادامه داد.

فرودگاه دمشق و فرودگاه دیرالزور - دو سفر در یک روز

سرلشکر باقری در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما در خاکریزی میان حق و باطل با تاکید بر ادامه حرکت جبهه مقاومت برای پاکسازی کامل خاک سوریه از لوث وجود تروریستها گفت روحیه رزمندگان بسیار عالی بود و آنها منتظر فرمان مسئولان ذیربط برای بیرون راندن همه تروریستها از سوریه هستند.

وی با اشاره به اینکه بخش شرقی فرات با حمایت آمریکا ، صهیونیستها و کشورهای مرتجع عربی هم اکنون دست تعداد اندکی داعشی و تروریست تکفیری است و به محض ورود ما به این منطقه هواپیماهای امریکایی هم به پرواز درآمدند گفت بیگانگان باید از خاک کشور مقاومت خارج شوند و در شمال و ادلب نیز ترکیه باید به وعده ای که در مذاکرات آستانه داده است ، به سرعت عمل کند و کل خاک سوریه پاکسازی شود.

حضور در بوکمال - مرز سوریه با عراق
سردار سرلشکر باقری همچنین از ساحل فرات المیادین و دیرالزور نیز بازدید و در هرمنطقه با فرماندهان و رزمندگان دیدار و گفتگو کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حل این معما کار هر کسی نیست!!