واشنگتن حامی اصلی جنایات اسراییل علیه فلسطینیان است


واشنگتن حامی اصلی جنایات اسراییل علیه فلسطینیان است

تهران - ایرنا - مدیر اجرایی شورای روابط آمریکایی - اسلامی با محکوم کردن حمله هفته گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجد الاقصی ، دولت آمریکا را حامی اصلی این اقدامات معرفی کرد .

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، خبرگزاری آناتولی با درج این خبر افزود :این گروه حامی مسلمانان در آمریکا اعلام کرد، حمله نیروهای اسرائیلی به نمازگزاران مسجد الاقصی در هفته گذشته باز هم یادآور حمایت جدی آمریکا از بیدادگری های اسرائیل است.
سه شنبه هفته گذشته رژیم صهیونیستی با ادعای حمله به یک ایستگاه نظامی این رژیم، مجموعه مسجد الاقصی را بست و در جریان درگیری نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی با فلسطینی ها، حدود 16 تن از مسلمانان زخمی شدند.
'نهاد عوض' مدیر اجرایی شورای روابط آمریکایی-اسلامی گفت که دولت آمریکا از سربازان اسرائیلی حمایت و حفاظت می کند.
تنش بین نظامیان رژیم صهیونسیتی و فلسطینی ها از ماه گذشته در قدس افزایش پیدا کرد پس از آنکه نیروهای رژیم صهیونیستی درهای باب الرحمه در مجموعه مسجد الاقصی را بستند و خشم مردم فلسطین را برانگیختند.
مقامات صهیونیستی در پی این موضوع بسیاری از فلسطینی ها از جمله مقامات مذهبی را از ورود به مجموعه مسجد الاقصی منع کرده اند.
رژیم صهیونیستی در جریان جنگ 1967 با اعراب، قدس شرقی که مسجد الاقصی در آن واقع شده را اشغال و در سال 1980 تمام منطقه قدس را به سرزمین های اشغالی ضمیمه کرد.
خاورم**3234**1508

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه