8 امامزاده و بقعه قاین میزبان طرح آرامش بهاری می‌شوند


8 امامزاده و بقعه قاین میزبان طرح آرامش بهاری می‌شوند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قاین گفت: 8 بقعه و آستان مقدس امامزاده در این شهرستان میزبان طرح آرامش بهاری است و زائران می‌توانند در ایام نوروز از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسین رحیمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قاین در گفت‌وگو با خاورستان، با بیان اینکه طرح آرامش بهاری با دو رویکرد استفاده از فرصت‎ها و ظرفیت‎های بقاع متبرکه و امامزادگان اجرا می‎شود، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه اجرایی و هزاران نفر از زائران از این طرح بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در 8 بقعه متبرکه شهرستان قاین، افزود: طرح آرامش بهاری به منظور خدمات‌رسانی به زائران نوروزی از 28 اسفند جاری آغاز و تا 14 فروردین ماه سال آتی به اجرا در می‌آید.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قاین بیان کرد: امامزاده زید قاین، امامزاده حسن و افضل(ع)، امامزاده زیدالنار آفریز، بقعه متبرکه بوذرجمهر، امامزاده بی‌بی زبیده خاتون(س)، امامزاده مسعود شندان عرب، امامزاده عبدالله بادامک و امامزاده محمد روستای مهنج را بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری در شهرستان قاین ذکر کرد.
رحیمی از برپایی 4 خیمه معرفت و همکاری 5 مبلغ بومی و غیر بومی در طول آرامش بهاری خبر داد و افزود: اجرای برنامه‌های ویژه تحویل سال نو، پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات و مشاوره وقف و خانواده، برپایی غرفه نقاشی، کودک و نوجوان و اقامه نماز جماعت از مهم‌ترین برنامه‌های این طرح است.
وی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی به زائران و تبدیل بقاع متبرکه به مکان‌های فرهنگی در تعطیلات نوروز با هدف تقویت باورهای دینی و آموزش سبک زندگی اسلامی به مردم انجام می‌شود، تبیین کرد: امسال طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان قاین در سه سطح کیفی یک، دو و سه به مسافران و زائران خدمات‌رسانی خواهند کرد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قاین عنوان کرد: در راستای اجرای طرح آرامش بهاری روزانه تعداد زیادی از مسافران، گردشگران و زائرین نوروزی به بقاع متبرکه مراجعه می‌کنند و ضمن بهره‌مندی از خدمات اوقاف از حظ معنوی و آرامش بهاری در پناه این اماکن متبرکه و مذهبی برخوردار می‌شوند.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...