8 امامزاده و بقعه قاین میزبان طرح آرامش بهاری می‌شوند


8 امامزاده و بقعه قاین میزبان طرح آرامش بهاری می‌شوند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قاین گفت: 8 بقعه و آستان مقدس امامزاده در این شهرستان میزبان طرح آرامش بهاری است و زائران می‌توانند در ایام نوروز از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسین رحیمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قاین در گفت‌وگو با خاورستان، با بیان اینکه طرح آرامش بهاری با دو رویکرد استفاده از فرصت‎ها و ظرفیت‎های بقاع متبرکه و امامزادگان اجرا می‎شود، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه اجرایی و هزاران نفر از زائران از این طرح بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در 8 بقعه متبرکه شهرستان قاین، افزود: طرح آرامش بهاری به منظور خدمات‌رسانی به زائران نوروزی از 28 اسفند جاری آغاز و تا 14 فروردین ماه سال آتی به اجرا در می‌آید.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قاین بیان کرد: امامزاده زید قاین، امامزاده حسن و افضل(ع)، امامزاده زیدالنار آفریز، بقعه متبرکه بوذرجمهر، امامزاده بی‌بی زبیده خاتون(س)، امامزاده مسعود شندان عرب، امامزاده عبدالله بادامک و امامزاده محمد روستای مهنج را بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری در شهرستان قاین ذکر کرد.
رحیمی از برپایی 4 خیمه معرفت و همکاری 5 مبلغ بومی و غیر بومی در طول آرامش بهاری خبر داد و افزود: اجرای برنامه‌های ویژه تحویل سال نو، پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات و مشاوره وقف و خانواده، برپایی غرفه نقاشی، کودک و نوجوان و اقامه نماز جماعت از مهم‌ترین برنامه‌های این طرح است.
وی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی به زائران و تبدیل بقاع متبرکه به مکان‌های فرهنگی در تعطیلات نوروز با هدف تقویت باورهای دینی و آموزش سبک زندگی اسلامی به مردم انجام می‌شود، تبیین کرد: امسال طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان قاین در سه سطح کیفی یک، دو و سه به مسافران و زائران خدمات‌رسانی خواهند کرد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قاین عنوان کرد: در راستای اجرای طرح آرامش بهاری روزانه تعداد زیادی از مسافران، گردشگران و زائرین نوروزی به بقاع متبرکه مراجعه می‌کنند و ضمن بهره‌مندی از خدمات اوقاف از حظ معنوی و آرامش بهاری در پناه این اماکن متبرکه و مذهبی برخوردار می‌شوند.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید