قیمت جهانی طلا امروز 1397/12/28


قیمت جهانی طلا امروز 1397/12/28

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به 1304 دلار و 91 سنت رسید.

از اینستاگردی سایت طلا دیدن فرمایید. آخرین مدل ها و مصنوعات طلا و جواهر

به نقل از رویترز، در حالی که به دلیل احتمال لحن منفعلانه فدرال رزرو آمریکا در مورد افزایش نرخ بهره ارزش دلار تضعیف شده است، قیمت طلا امروز برای سومین جلسه متوالی افزایش داشت.
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به 1304 دلار و 91 سنت رسید. قیمت طلای آمریکا نیز امروز با حدود 0.3 درصد افزایش به 1304 دلار و 70 سنت رسید.
همچنین قیمت فلز پالادیوم امروز با 0.1 درصد کاهش به 1582 دلار رسید. قیمت پالادیوم در جلسه قبل به رقم بی سابقه 1585 دلار و 59 سنت رسیده بود.
شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی امروز در نزدیکی پایین ترین رقم 2 هفته اخیر که در جلسه قبل به ثبت رسیده بود باقی ماند.
تجار در حال حاضر انتظار دارند که فدرال رزرو آمریکا در سال جاری میلادی نرخ بهره را افزایش ندهد و حتی ممکن است در سال 2020 کاهش نرخ بهره نیز اتفاق بیافتد. جرومی پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا قرار است روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری شرکت کند.
روز دوشنبه و پس از آنکه رئیس پارلمان انگلیس اعلام کرد که وی ممکن است طرح ترزا می در مورد خروج از اتحادیه اروپا را مجددا به رای گیری نگذارد، مگر اینکه نخست وزیر رسما این درخواست را مطرح کند، بار دیگر ابهام و بلاتکلیفی در مورد پرونده برگزیت بیشتر شد.
روزنامه نیکی بیزنس دیلی گزارش داده که انتظار می رود دولت ژاپن در گزارش ماه مارس خود، نظرش در مورد وضعیت اقتصادی این کشور را همچنان «در حال ترمیم با سرعتی معتدل » حفظ کند.
دولت تانزانیا به تمام مناطق تولید کننده مواد معدنی در این کشور دستور داد تا پایان ماه ژوئن مراکز داد و ستد تحت نظارت دولت تاسیس نمایند. این اقدام با هدف مقابله با صادرات غیرقانونی طلا و سایر فلزات گرانبها صورت می گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر