حمایت متولیان فرهنگی، تعالی کانون های مساجد را به دنبال دارد


حمایت متولیان فرهنگی، تعالی کانون های مساجد را به دنبال دارد

حجت الاسلام کلات پور، گفت: حمایت و‌ توجه ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانون های مساجد، نوید تحول وتقویت برنامه های فرهنگی هنری مسجد محور را می دهد.

«حجت الاسلام افشین کلات پور» با تقدیر از حمایت های مادی و معنوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه ها و فعالیت های دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: حجت الاسلام جعفری مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه عنایت ویژه ای به ماهیت و جنس کار کانون های فرهنگی هنری مساجد دارند.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، افزود: مساعدت، همراهی و دغدغه مندی عالی ترین مقام فرهنگی استان به روند فعالیت های کانون های مساجد، کیفی سازی برنامه ها و اتکاء به نیروهای جوان، متعهد و انقلابی پرورش یافته در مساجد برای تحول آفرینی در عرصه فرهنگ و هنر ، موجب انگیزه مضاعف در پرسنل دبیرخانه و امیدواری مدیران مسئول، ائمه جماعات و اعضای کانون های مساجد در این مسیر می شود.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح «هر مسجد یک خبرنگار»، همایش« انقلاب به روایت هنر»، جشنواره قرآن «مدهامّتان»، اجرای «سرود ۴۰ هزار نفری کانون های مساجد» در سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام خمینی(ره)، همایش «گام دوم انقلاب با بچه های مسجد» با معرفی و تجلیل از ۸۰ نفر از فعالان و چهره های نخبه کانونی، اظهار کرد: ثبت اطلاعات بیش از ۳۰ نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در سامانه سجا(بچه های مسجد) یکی دیگر از افتخارات ما است.

حجت الاسلام کلات پور، یکی از ویژگی های متمایز کانون های مساجد را برخورداری از نیروی جوان و با انگیزه عنوان کرد و گفت: ظرفیت بسیار خوبی که در کانون های مساجد وجود دارد زمانی می تواند منشاء اثر باشد که به آن عرصه فعالیت و ظهور و بروز توانمندی های این پایگاه بی بدیل دینی، فرهنگی و اجتماعی داده شود.

وی با بیان اینکه مساجد از دیرباز در تمامی عرصه ها اعم از سیاسی و اقتصادی نیز نهاد تصمیم گیری و مدیریت بوده اند، گفت: حمایت متولیان فرهنگ و هنر از اهداف و سیاست های تعالی بخش کانون های مساجد، قطعا مضاعف بر نقش حیاتی این های اثرگذار در مقابله با جنگ نرم دشمن، احیای کارکردهای مساجد، رونق بخشی به خانه های خدا و جذب بیش از پیش جوانان را به مساجد به دنبال خواهد داشت.

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به تعامل، هماهنگی و مشارکت این دبیرخانه با نهادها و دستگاه های مختلف، ابراز خرسندی کرد: از حمایت همه جانبه مدیرکل محترم، معاونت مالی و حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مشارکت و همراهی سایر معاونت های این اداره کل از دبیرخانه کانون های مساجد استان کمال قدردانی را دارم.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان