رزمایش ترافیکی تسهیلات نوروزی سال 98 در شرق استان تهران آغاز شد


رزمایش ترافیکی تسهیلات نوروزی سال 98 در شرق استان تهران آغاز شد

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران در خصوص رزمایش ترافیکی تسهیلات نوروزی سال 98 گفت: در این رزمایش کلیه ادارات خدمات رسان ، به مردم حضور دارند.

رزمایش ترافیکی تسهیلات نوروزی سال 98 در شرق استان تهران آغاز شد

به گزارش فانوس، عبدالرضا ناظری در خصوص رزمایش ترافیکی تسهیلات نوروزی سال ۹۸ اظهار داشت: با توجه به قرارگیری شهرستان پاکدشت در مسیر مسافران نوروزی به سمت مشهد مقدس، رزمایش در این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم همکاران پلیس نیروی انتظامی، پلیس راه ، راهور، اداره راه، شهرداری‌ها،اورژانس و سایر ادارات خدمات رسان ، برای خدمت به مردم شرکت داشته و دارند.

وی با تاکید بر این که نظم و انضباط پیش زمینه اصلی تامین امنیت و پایه و اساس ماموریت‌های پلیسی است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروز با تمام توان در خدمت مردم خواهد بود و خود را خدمتگزار بی‌منت مردم می‌داند.

ناظری با اشاره به گستردگی ماموریت‌های انتظامی اظهار داشت: تلاش و مجاهدت در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان از افتخارات پلیس است و در این راستا با تعامل با دستگاه‌های ذیربط و آحاد جامعه به دنبال مردم محوری و رضایت حداکثری جامعه هستیم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: ماموریت اصلی رزمایش ترافیکی تسهیلات نوروزی سال ۹۸ ، از ۲۷ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ادامه می یابد و بیش از ۱۱۷ واحد گشت انتظامی در شهرستانهای شرق استان و ۱۸۰ واحد پاس پیاده به همراه نیروهای کمکی با حضور عوامل سپاه و بسیج تامین امنیت شرق استان تهران را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: همراهی و همدلی مردم ، کاربردی ساختن آموزش های همگانی و توجه به هشدارهای انتظامی در پیشگیری از جرایم جایگاه ویژه و انکارناپذیری دارد.

ناظری با اشاره به شعار نوروزی پلیس «نشاط بهاری، نظم و قانون مداری» نظارت بر عملکرد پلیس را ابزاری در ارتقاء کیفی حوزه خدمت رسانی پلیس برشمرد و افزود: صلابت، اقتدار و هوشمندی رمز موفقیت پلیس در پیشگیری از جرایم بوده و پلیس با تمام قوای انتظامی و امکانات که در اختیار دارد ، در خدمت امنیت و آسایش مردم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید