معروف‌ترین شهربازی‌های اصفهان


معروف‌ترین شهربازی‌های اصفهان

به همان اندازه که جاذبه‌های تاریخی و گردشگری می‌تواند در لذت بخش بودن سفر کمک کند، بدون شک امکانات تفریحی نیز موثر خواهد بود. شهربازی‌های اصفهان در کنار بنا‌های تاریخی این شهر ترکیبی فوق العاده را بوجود می‌آوردند که تمام افراد خانواده را از سفر راضی میکنند.

به همان اندازه که جاذبه‌های تاریخی و گردشگری می‌تواند در لذت بخش بودن سفر کمک کند، بدون شک امکانات تفریحی نیز موثر خواهد بود. شهربازی‌های اصفهان در کنار بنا‌های تاریخی این شهر ترکیبی فوق العاده را بوجود می‌آوردند که تمام افراد خانواده را از سفر راضی میکنند. معروف‌ترین شهربازی‌های اصفهان را در ادامه معرفی خواهیم کرد.
معروف‌ترین شهربازی‌های اصفهانشهربازی‌های سرپوشیده اصفهان
در سفر‌های پاییزی و زمستانی که با بارش باران و آب و هوای سرد در اغلب شهر‌های ایران مواجه هستیم، شهربازی‌های سرپوشیده یکی از بهترین گزینه‌ها برای تفریح کودکان می‌باشند تا بدون نگرانی از سرماخوردن و بیمار شدن، براحتی به تفریح و خوشگذرانی بپردازند. از معروف‌ترین شهربازی‌های اصفهان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
معروف‌ترین شهربازی‌های اصفهانشهربازی کهکشان عجایب اصفهان
برای اینکه بتوانید در طول سفر براحتی از مراکز خرید اصفهان خرید کنید و نگران کلافه شدن کودکان از طولانی شدن مدت زمان خرید نباشید، پیشنهاد می‌کنیم در بین شهربازی‌های این شهر، کهکشان عجایب که در طبقه سوم سیتی سنتر قرار گرفته است را انتخاب نمایید. امکانات تفریحی و رفاهی این شهربازی شرایط مناسبی را برای بازی بزرگسالان و کودکان در کنار هم و لذت بردن از سفر فراهم میکند. قصربادی، استخر توپ، کروسل، ایرهاکی، ترامپولین، تکنوپاپ، اتاق‌های گریم و برگزاری جشن تولد، تیراندازی، آموزش رانندگی و قوانین ترافیک، بیلیارد و بولینگ از جمله بازی‌های موجود در این مجموعه می‌باشند که در کنار خوردن غذا‌های اصفهان بهترین‌ها را برایتان به ارمغان می‌آورند.

آدرس: اصفهان، بزرگراه دستجردی، طبقه سوم مرکز خرید سیتی سنتر
معروف‌ترین شهربازی‌های اصفهانشهربازی هایپرمی اصفهان
یکی دیگر از شهربازی‌های اصفهان که در مرکز خرید قرار گرفته است، شهربازی هایپرمی می‌باشد. طبقه سوم هایپرمارکت هایپرمی، امکانات تفریحی و بازی مانند قطار جنگل، ماشین یوفو، سینما فضایی، مزرعه حیوانات و فریزبی، سینما چند بعدی، بازی‌های کامپیوتری و خانه شکلاتی برای کودکان فراهم شده است و می‌تواند خستگی گشت و گذار در مراکز خرید را از تن ان‌ها دور کند.

آدرس: اصفهان، خیابان سعادت آباد، خیابان مصلی، هارپرمارکت هایپرمی
معروف‌ترین شهربازی‌های اصفهانشهر رویا‌ها
شهر رویا‌ها یکی از بزرگترین شهربازی‌های خاورمیانه می‌باشد که از دو بخش روباز و سرپوشیده تشکیل شده است و در هر یک از آن‌ها امکانات و شرایط متفاوتی برای بازی کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است. از جمله امکانات موجود در بخش روباز شهر رویا‌ها می‌توان به ترن هوایی، رالی کودک، زنبور کوچولو، موتور فضایی، بازوی چرخان و تاب چرخان اشاره کرد. در بخش سرپوشیده‌ی این شهربازی امکاناتی مانند سالن‌های بازی کامپیوتری، سینما چند بعدی و جلوه‌های ویژه و همچنین سالن‌های سفر به شهر واژگون، دنیای زیر آب و فضا ارائه شده اند.

آدرس: اصفهان، بزرگراه کمربندی شرق، نرسیده به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورسگان
معروف‌ترین شهربازی‌های اصفهانشهر عجایب اصفهان
شهربازی شهر عجایب اصفهان یکی از انتخاب‌های خوب برای مسافرانی می‌باشد که در ترمینال صفه منتظر اتوبوس هستند و به دنبال فرصتی برای سرگرم کردن کودکان می‌باشند. ماشین برقی، بازی‌های کامپیوتری، هلی کوپتر، مینی کاراسل، بسکتبال کامپیوتری و سرسره بادی از جمله امکانات موجود در این شهربازی می‌باشد.

آدرس: اصفهان، پایانه مسافربری صفه
معروف‌ترین شهربازی‌های اصفهانشهربازی‌های روباز اصفهان
در روز‌های گرم بهار و تابستان که به اصفهان سفر میکنید، بعد از بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر، برای اینکه خستگی و احساس کلافه بودن را از کودکان دور کنید، کافیست به یکی از پارک و شهربازی‌های روباز این شهر بروید. تجربه‌ی شور و هیجان در آب و هوایی عالی گوشه‌ی کوچکی از خوبی‌های شهربازی‌های روباز این شهر به شمار می‌آید.
معروف‌ترین شهربازی‌های اصفهانشهربازی ناژوان
یکی از مکان‌های تفریحی و سرسبز اصفهان پارک جنگلی ناژوان می‌باشد و با انتخاب این پارک می‌توانید شرایط بسیار خوبی را برای تفریح کودکان و البته بزرگسالان خانواده فراهم کنید. در پارک یا شهربازی ناژوان بیش از ۳۰ بازی هیجان انگیز و پرطرفدار از قبیل: پارک بادی، سینما چند بعدی، کارتینگ، کشتی صبا، تاپ زنجیری کودک، سرسره دلفین، ماشین برقی، دومیناتور، سرسره قلعه، فریزبی کودک و ترن یو فراهم شده و می‌تواند انتخابی عالی برای لذت بردن از سفر به شمار آید.

آدرس: اصفهان، اتوبان شهید حبیب اللهی، میدان سهروردی، خیابان الفت، پارک جنگلی ناژوان
معروف‌ترین شهربازی‌های اصفهانشهربازی ملک شهر
یکی از قدیمی‌ترین شهربازی‌های اصفهان که از ۳۰ سال قبل تا امروز بین کودکان و بزرگسالان طرفداران بسیار زیادی داشته و دارد، پارک ملک شهر می‌باشد. البته لازم به ذکر است که این پارک بخاطر استانداردسازی و نوسازی تجهیزات مدتی تعطیل و در حال حاضر مانند گذشته مشغول به فعالیت می‌باشد.

آدرس: اصفهان، ملک شهر، خیابان بهارستان
معروف‌ترین شهربازی‌های اصفهانشهربازی آبشار اصفهان
پارک آبشار کمی با سایر شهربازی‌های این شهر فرق دارد و بیشتر حال و هوای تفریح همراه با ورزش را در آن احساس خواهید کرد. زمین‌های ورزش، پیست دوچرخه سواری، اسکیت، تنیس و پارک بازی کودکان از جمله امکانات موجود در این پارک می‌باشد.

آدرس: اصفهان، بین پل غدیر و بزرگمهر، پارک آبشار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هجوم شاسی‌بلندهای کوچک چینی به بازار خودروی ایران!/ عکس