معرفی و دانلود بازی ماجراجویی Typoman Mobile


Typoman Mobile از بازی های جالب و سرگرم کننده در سبک ماجراجویی می باشد که پیش از این بر روی کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه گردیده بود و استقبال خوبی از آن نیز بعمل آمده بود. این بازی ماجراجویی به تازگی بر روی گوشی های اندرودیدی و ios نیز منتشر گردیده است که کاربران استقبال خوبی از نسخه ی موبایلی این بازی نیز بعمل آورده اند بطوریکه تاکنون بیش از...

Typoman Mobile از بازی های جالب و سرگرم کننده در سبک ماجراجویی می باشد که پیش از این بر روی کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه گردیده بود و استقبال خوبی از آن نیز بعمل آمده بود. این بازی ماجراجویی به تازگی بر روی گوشی های اندرودیدی و ios نیز منتشر گردیده است که کاربران استقبال خوبی از نسخه ی موبایلی این بازی نیز بعمل آورده اند بطوریکه تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار در پلی استور دانلود گردیده است.

معرفی و دانلود بازی ماجراجویی Typoman Mobile

دانلود بازی Typoman Mobile

بطور کلی گیم پلی این بازی ۸۰ دقیقه می باشد که شامل حرکت در یک فضای دوبعدی و حل پازل های گوناگون و چالشی می باشد. البته پازل های این بازی براساس جابجا کردن اجسام و اشیاء مختلف نمی باشد بلکه در این بازی شما بایستی با کنار هم گذاشتن چندین حروف و پیدا کردن یک کلمه با معنی بایستی معماهای بازی را حل نمایید، بعنوان مثال در یکی از مراحل برای باز کردن یک در بایستی با استفاده از حروف کلمه ی open را بسازید و در مورد نظر را باز کنید و یا برای روشن کردن یک دستگاه کلمه on را بسازید. بعبارت بهتر در این بازی بایستی به نوعی کلمات مختلف را حدس بزنید. پس برای لذت بردن از گیم پلی این بازی بایستی دانش لازم برای حدس زدن کلمات انگلیسی را داشته باشید.

معرفی و دانلود بازی ماجراجویی Typoman Mobileدانلود Typoman Mobile

معماهای بازی ترکیبی از پازل های سرعتی و فکری می باشند که در برخی از مراحل بازی همانند باس فایت ها چالشی و هیجان انگیز می شود. سازندگان در طراحی محیط ها و گرافیک بازی نیز به خوبی عمل کرده اند و توانسته اند محیط های بازی را که اغلب دارای یک تم تاریک می باشند را به بهترین شکل ممکن طراحی کنند که تجربه بازی را برای مخاطب لذت بخش تر کرده است.

تصاویر بازی Typoman Mobile

دانلود بازی Typoman Mobile

دانلود فایل اجرایی بازی typoman mobile

دانلود فایل دیتا بازی typoman mobile

معرفی و دانلود بازی ماجراجویی Typoman Mobile

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند