سرور مجازی VPS NVME بلوسرور


بلوسرور به عنوان یک مجموعه پیشرو در ارایه سرور مجازی و تمرکز بر روی محصولات VPS ، همواره سعی کرده آخرین تکنولوژی های سرورها را برای استفاده کاربران فراهم کند. از اینرو سرورهایی که جدیدا به بلوسرور اضافه شده اند ، از آخرین تکنولوژی با هارد SSD NVME است که بیش از 25 برابر سریعتر از سرورهایی با هارد ساتا و 5 برابر سریعتر از سرورهایی با هارد SSD...

همچنین از سایر تکنولوژی و ویژگی های این سرورها میتوان به CPU های نسل جدید و استفاده از Ram های DDR4 اشاره کرد. سرورهای جدید NVME بلوسرور دارای 3 نوع پلن بندی متفاوت ، سرور مجازی SSD NVME ، سرور مجازی اقتصادی SSD NVME و سرور مجازی SSD NVME + SATA Ent میباشد. سایت هایی که از سرورهای NVME استفاده میکنند سرعت بسیار بالایی را مشاهده میکنند.همچنین منابع اختصاص داده شده به سرورها کاملا اختصاصی میباشد. دسترسی به این سرورها در سرورهایی با سیستم عامل ویندوز از نوع administrator و در لینوکس نیز بصورت root است.

 سرور مجازی VPS NVME بلوسرور

ویژگی های استفاده از سرور مجازی NVME بلوسرور

VPS های بلوسرور هزینه های راه اندازی اولیه ندارند و قیمت ها تنها همان نرخی است که در سایت درج شده است ، مگر اینکه کاربری تقاضای کانفیگ خاص یا نیاز به نصب کنترل پنل های لایسنس دار مثل cpanel یا directadmin را داشته باشد. نصب و کانفیگ اولیه کلیه سرورها و کنترل پنل ها هم بصورت رایگان انجام میشود. کانفیگ های اولیه و امنیتی بصورت رایگان و سفارشی در سرورها انجام میشود که باعث بالا بردن امنیت سرور میشود ، سرور مجازی ها قابلیت ارتقا به پلن های بالاتر را دارند ، برای میزبانی سایت های پربازدید یا تعداد زیاد بسیار مناسب میباشند. از دیگر مزایا افزایش سرعت Read/Write که منجر به کاهش لود سایت شما شده که برای بازدید کنندگان و گوگل مهم است. استفاده از سیستم Caching در هارد های NVMe باعث بهینه سازی دسترسی به دیتابیس می شود و سرعت خواندن اطلاعات را بالا میبرد و کارهای سنگین و پرمصرف براحتی در دیتابیس و سایت شما انجام می پذیرد.با توجه به توضیحات داده شده ، کاربران میتوانند به سایت بلوسرور مراجعه و با دیدن لیست پلن ها و مشاوره گرفتن از پشتیبانان سایت اقدام به بررسی و خرید سرور مجازی کنند.

تفاوت و ویژگی های هارد NVME چیست

با پیشرفت تکنولوژی و ارایه هارد های جدید برای ذخیره سازی ، سرعت نوشتن و خواندن اطلاعات در حال افزایش هست ، درایو های SSD NVME یکی از جدیدترین هارد ها با قابلیت دسترسی بسیار سریع به اطلاعات است. ذخیره‌سازی اطلاعات همیشه بخش مهمی از فعالیت یک کامپیوتر را تشکیل می‌دهد از اینرو سرور مجازی و اختصاصی های بلوسرور از این نوع سرورها با آخرین سخت افزارهای موجود برای مجازی سازی و استفاده از هارد SSD NVME بهره میبرد. عملکرد مناسب این نوع هارد ها یکی از دلایل استفاده در سرورها میباشد ، هارد NVME حتی نسبت به هارد دیسک خطای بسیار کمتری در دسترسی پذیری به اطلاعات دارد.مزیت اصلی دستگاه‌های ذخیره‌سازی SSD با اتصال NVMe تسبت به SATA کاهش میزان زمان تاخیر است.

مزایای سایت بلوسرور برای خرید VPS

پلن بندی های متفاوت برای خرید دلخواه کاربران قیمت گذاری اقتصادی سرور مجازی ها پشتیبانی و پاسخ دهی منظم و سریع به کاربران مانیتورینگ سرورها کیفیت بالای سرورها با توجه به سخت افزار انتخاب شده تحویل سریع سرورها پهنای باند نامحدود نصب و کانفیگ اولیه کنترل پنل ها و کانفیگ اولیه برای امنیت سرورها

بلوسرور به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز ، کد تخفیفی برای خرید کاربران در نظر گرفته است : eyd98

 سرور مجازی VPS NVME بلوسرور

آدرس سایت : Blueserver.ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!