2راننده جهرمی تقدیر شدند


2راننده جهرمی تقدیر شدند

شیراز-ایرنا- دو راننده جهرمی به نام های منصور محبتی راننده پیکسوت جهرمی به دلیل امانتداری و عین‌الله جهانشاهی زیتونی در جشنواره رانندگان حرفه‌ای کشور تقدیر شدند.

به گزارش ایرنا رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری جهرم دوشنبه در حاشیه مراسم تقدیر گفت: یکی از رانندگان تاکسی پیشکسوت و منضبط جهرمی به نام منصور محبتی چندی پیش در اقدامی نیک، گوشی تلفن همراه بانوی مسافری را که در تاکسی وی جا مانده بود، به صاحبش رساند.
علی داودی ‌نیا ضمن تقدیر و تشکر از همه رانندگان پرتلاش و زحمتکش ناوگان حمل و نقل عمومی جهرم افزود: محبتی با سابقه بیش از 15 سال، راننده تاکسی گردشی کد255 سازمان تاکسیرانی است که اقدامات نیک بسیاری در این سالها داشته و ما نیز بر حسب وظیفه و اشاعه فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در بین اقشار جامعه، از این راننده تاکسی امانتدار با اهدای لوح تقدیر و جوایزی در جهرم تقدیر و تشکر کردیم.
15 اسفند ماه سال جاری نیز یکی دیگر از رانندگان جهرمی به نام عین‌الله جهانشاهی زیتونی، راننده مینی‌بوس برون‌شهری دانشگاه علوم پزشکی جهرم و سرویس پرسنل بیمارستان خفر در دومین جشنواره ایمنی رانندگان حرفه‌ای، یکی از 10 راننده‌ برتر کشور شناخته و در تهران از وی تقدیر شد.
این جشنواره 15 اسفندماه در تهران برگزار شد و هدف از برگزاری آن اشاعه فرهنگ ایمنی از طریق رانندگان حرفه‌ای، توسعه ایمنی پایدار در حمل‌ونقل و ارج نهادن به مقام و منزلت رانندگان حرفه‌ای بوده است.
شهرستان جهرم در 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9910 /1876

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی