دانلود AnyTrans نسخه 7.0.4 – انتقال فایل بین گوشی اندرویدی و رایانه


مجله آنلاین موبنا –  حالا اما در این مقاله قصد داریم نسخه مخصوص سیستم عامل اندروید AnyTrans را معرفی و بررسی کنیم. اپلیکیشنی که امکان انتقال پر سرعت داده بین رایانه شخصی و اسمارت فون اندرویدی را فراهم میکند. نصب AnyTrans برای نصب این نرم افزار، ابتدا باید فایل مخصوص رایانه را از انتهای همین مقاله دانلود کنید. وقتی فایل مناسب سیستم عامل خود را...

مجله آنلاین موبنا – حالا اما در این مقاله قصد داریم نسخه مخصوص سیستم عامل اندروید AnyTrans را معرفی و بررسی کنیم. اپلیکیشنی که امکان انتقال پر سرعت داده بین رایانه شخصی و اسمارت فون اندرویدی را فراهم میکند.

نصب AnyTrans

برای نصب این نرم افزار، ابتدا باید فایل مخصوص رایانه را از انتهای همین مقاله دانلود کنید. وقتی فایل مناسب سیستم عامل خود را دانلود کردید، آن را راه اندازی کنید تا با تصویر زیر روبرو شوید. از آنجایی که این برنامه بیشتر از یک انتقال دهنده داده بیسیم است، میتوانید ابزار هایی که برایتان مناسب است را دانلود کنید.

چگونه AnyTrans For Android را به دستگاه اندرویدی خود متصل کنیم

وقتی نرم افزار را روی رایانه نصب کردید، سپس باید اپلیکیشن AnyTrans را برای اسمارت فون خود دانلود کنید( فایل نصبی مورد نظر در انتهای مقاله موجود است).

برای اتصال اسمارت فون به رایانه، یا باید از کابل USB استفاده کنید یا هر دو دستگاه را به یک شبکه Wi-Fi متصل کنید. برای اتصال بیسیم باید از روش دوم استفاده کنید. لازم به ذکر است که اگر از روش کابل USB استفاده میکنید، باید USB debugging را فعال کنید (برای مطالعه مقاله آموزش فعال کردن USB debugging اینجا را کلیک کنید).

دانلود AnyTrans نسخه 7.0.4 – انتقال فایل بین گوشی اندرویدی و رایانهمحیط نرم افزار قبل از اتصال گوشی

وقتی نرم افزار در رایانه باز است، اپلیکیشن AnyTrans را در اسمارت فون خود را باز کنید. دکمه “Scan” در بخش بالا و سمت راست را لمس کرده و کد QR نمایش داده شده در رایانه را اسکن کنید.

دانلود AnyTrans نسخه 7.0.4 – انتقال فایل بین گوشی اندرویدی و رایانهاسکن کد QR

نکته: اگر قصد ندارید نرم افزاری در رایانه خود نصب کنید، میتوانید از نسخه آنلاین این نرم افزار استفاده کنید.

دانلود AnyTrans نسخه 7.0.4 – انتقال فایل بین گوشی اندرویدی و رایانهاتصال موفقیت آمیز رایانه و گوشی

وقتی اسمارت فونی اندرویدی متصل شد، چیزی شبیه به عکس بالا را در رایانه خود مشاهده خواهید کرد. همانطور که از تصویر بالا پیداست، همه اجزا و بخش های اسمارت فون در بخش Device Manager، طوری به نمایش درآمده اند که نیازی به توضیح ندارد.

همه این برنامه ها، اپلیکیشن اندرویدی، برنامه تحت وب و نرم افزار ویندوز یا مک ایجاد شده اند تا کاربران همیشه بتوانند به آسانی بین اسمارت فون و رایانه خود با سرعت و به صورت بیسیم، داده منتقل کنند.

انتقال داده بین اسمارت فون ها در بخش Android Mover

دانلود AnyTrans نسخه 7.0.4 – انتقال فایل بین گوشی اندرویدی و رایانهبخش Android Mover

Android Mover بخش دیگری از این نرم افزار است که امکان انتقال داده بین اسمارت فون های مختلف را فراهم میکند. با استفاده از این ابزار میتوانید داده های را بین یک آیفون و یک اسمارت فون اندرویدی یا بین دو اسمارت فون اندرویدی، داده رد و بدل کنید. این قابلیت یک ابزار عالی برای انتقال داده از اسمارت فون قدیمی به دستگاه جدید است.

دانلود AnyTrans نسخه 7.0.4 – انتقال فایل بین گوشی اندرویدی و رایانهانتقال داده آسان بین دو گوشی

با این ابزار میتوانید بک آپ iCloud، کتابخانه iTunes و سایر داده های دستگاه IOS یا اندرویدی را به اسمارت فون دیگری انتقال دهید.

بخش Media Downloader

دانلود AnyTrans نسخه 7.0.4 – انتقال فایل بین گوشی اندرویدی و رایانهبخش Media Downloader

اگر همه این امکانات کافی نبود، توسعه دهندگان iMobie یک دانلودر هم در این نرم افزار قرار داده اند. بخش Media Downloader این نرم افزار بیش از هزار وبسایت را پشتیبانی میکند تا بتوانید فایل های ویدیو یا فایل های صدای مورد نظرتان را دانلود کنید. از جمله مهمترین این وبسایت ها، YouTube،SoundCloud، Vimeo، TED و Dailymotion هستند.

دانلود AnyTrans نسخه 7.0.4 – انتقال فایل بین گوشی اندرویدی و رایانهپیشنهاد فرمت های مختلف

همانطور که در تصویر بالا پیداست، میتوانید انواع فرمت های ویدیو و صدای پیشنهادی را که از یک لینک YouTube به دست آمده انتخاب و گزینه مناسب را دانلود کنید.

اگر از قابلیت های و امکانات این نرم افزار راضی هستید میتوانید فایل مخصوص سیستم عامل ویندوز، مک و اپلیکیشن اندروید را از لینک های زیر به صورت مستقیم دانلود کنید.

دانلود برنامه AnyTrans برای ویندوز

دانلود اپلیکیشن AnyTrans برای اندروید

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403