اظهارات عجیب و نگران کننده شفر ؛ استقلال در فصل جاری عقب نشینی می کند؟!


نگاه شفر به آینده به گونه ایست که وعده های طولانی مدت داده است و بنظر می رسد باید شاهد عقب نشینی تیم شفر در فصل جاری باشیم. نوشته اظهارات عجیب و نگران کننده شفر ؛ استقلال در فصل جاری عقب نشینی می کند؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اظهارات عجیب و نگران کننده شفر ؛ استقلال در فصل جاری عقب نشینی می کند؟!

نگاه شفر به آینده بلند مدت است!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۷:۱۰
اظهارات عجیب و نگران کننده شفر ؛ استقلال در فصل جاری عقب نشینی می کند؟!

نگاه شفر به آینده به گونه ایست که وعده های طولانی مدت داده است و بنظر می رسد باید شاهد عقب نشینی تیم شفر در فصل جاری باشیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

۱.وینفرد شفر سیاستمدارانه گفت به استقلال لیست جدید برای تمدید قراردادها داده و دنبال کارهای بزرگ در فصل بعد است. اما وعده فصل آینده باید پس از درخشش در فروردین ماه مطرح شود. فروردین ماه بازی با الهلال، پرسپولیس و سپاهان است. وعده‌های دور و نابهنگام معنای عقب نشینی دارند.

۲.طرح این بحث که باشگاه استقلال باید برای تمدید قراردادها اقدام کند – که دیر هم شده – بی شک مهم و کلیدی برای آینده است اما چیزی از مسئولیت حرفه‌ای شفر در فصل جاری کم نمی‌کند.

۳.شفر در فصل دوم حضورش باید به جای وعده کارهای بزرگ انجام دهد. وعده فصل آینده محافظه‌کارانه است. استقلال بازی‌‌های بزرگ را نبرده و در آستانه ۳ بازی بزرگ در فروردین، طرح بحث درباره آینده برای باشگاه حاوی پیام نگران کننده از سوی مربی است؛ با ظاهری آینده نگرانه.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی