زنگ ها برای «ترامپ» به صدا در می آید


زنگ ها برای «ترامپ» به صدا در می آید

نشانه های هشدار دهنده اولیه برای «دونالد ترامپ» ،رئیس جمهوری آمریکا در خصوص برخی از بخث های او از جمله مهاجرت، اقتصاد و کره شمالی که برای انتخاب دوباره او در انتخابات 2020 دارای اهمیت اساسی هستند،پدیدار شده است.

خبرگزاری شبستان،گروه بین الملل: نشانه های هشدار دهنده اولیه برای «دونالد ترامپ» ،رئیس جمهوری آمریکا در خصوص برخی از بخث های او از جمله مهاجرت، اقتصاد و کره شمالی که برای انتخاب دوباره او در انتخابات 2020 دارای اهمیت اساسی هستند،پدیدار شده است.

عواقب هر یک از این حوزه های سیاسی،موفقیتی را که ترامپ در دو سال اول ریاست جمهوری خود از آن یاد می کند تضعیف می کند.

این مسائل همچنین موجب بحث های سیاسی در حای شده است که دولت ترامپ از بودجه سال جاری میلادی رونمایی کرده است.

ترامپ همواره ادعا کرده است که اغلب ادعا می کند که بزرگ ترین دستاوردهای اقتصادی را در تاریخ آمریکا برای این کشور به همراه داشته است اما وعده سیاسی او برای از بین بردن کسری تجاری آمریکا با شکست مواجه شده است.

بر اساس گزارش «سی ان ان» آمار جدید نشان می دهد که شکاف میان واردات و میزان کالاها و خدمات که آمریکا در خارج از کشور به فروش می رساند از زمان قدرت گیری ترامپ حدود 100 میلیارد دلار افزایش داشته است و این با وجود گذشت دو سال از سیاست های تعرفه ای او بر اساس شعار «اول آمریکا» به وجود آمده است.

همچنین نشانه هایی مبنی بر اینکه کره شمالی در حال آماده کردن خود برای پرتاب موشکی یا ماهواره ای است و همچنین ادامه توسعه زرادخانه ای اتمی در این کشور ادعاهای ترامپ در مورد این که تهدید هسته ای کره شمالی را پایان می دهد را تحت الشعاع قرار داده است.

از سوی دیگر افزایش عبور مهاجران از مرزهای جنوبی آمریکا در حالی که ترامپ ادعا می کند این یک بحران کوتاه مدت است مغایر با سخنان او در مورد این است که سیاست های سختگیرانه مهاجرتی بهترین راه برای مدیریت مهاجرت است و نشان می دهد که طرح های سیاسی او برای دیوار مرزی،مشکل اصلی را مورد بی توجهی قرار داده است.

خبر خوب برای ترامپ این است که هنوز 20 ماه به انتخابات 2020 باقی مانده و ممکن است هیچ کداک از پیامدهایی که به آنها اشاره شد در مدت باقی مانده گریبان رئیس جمهوری آمریکا را نگیرد.

اما از سوی دیگر به گفته تحلیلگران ،باید این حقیقت را در نظر داشت که چالش های ترامپ فقط به سیاست های خارجی او مربوط نمی شود و او گرفتار بسیاری از مشکلات داخلی و شخصی نیز هست.

رئیس جمهوری آمریکا اکنون با مبارزه چند جانبه دموکرات های کنگره مواجه است که تحقیقات خود را در مورد تقریبا همه جنبه های زندگی ترامپ از جمله زندگی سیاسی و تجاری او آغاز کرده اند.

همه این ها زنگ های هشدار را به طور جدی برای رئیس جمهوری پرادعای آمریکا به صدا در آورده است،زنگ هایی که شاید خاموش کردن آنها کار بسیار دشواری باشد.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل