با تجمعات خانوادگی در چهارشنبه سوری برخورد نمی شود


با تجمعات خانوادگی در چهارشنبه سوری برخورد نمی شود

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با بیان اینکه کوچه محوری یکی از موضوعاتی است که پلیس بر آن تأکید دارد افزود: در این راستا با کسانی که به صورت خانوادگی در یک کوچه مراسم چهارشنبه سوری را بدون استفاده از مواد محترقه انجام دهند برخوردی نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سرهنگ شهرام پورسعادت عصر یکشنبه در نشست خبری با تاکید به مهم خواندن پیشگیری از حوادث روز چهارشنبه سوری اظهار کرد: با مخلان امنیت در شب چهارشنبه سوری برخورد جدی می شود و با دستور دادستانی تا پایان ایام نوروز در بازداشت خواهند ماند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سگ گردانی در سطح شهر رباط کریم افزود: در شهرستان های دیگر دادستان موضوع سگ گردانی را جرم می داند و در رباط کریم نیز در صورت وجود شاکی خصوصی با آن برخورد جدی می‌شود.
پورسعادت با بیان اینکه پلیس همواره در کنار مردم بوده است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم بوده و ایام نوروز نیز به صورت شبانه روزی در خدمت مردم خواهد بود.
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با بیان اینکه سرانه جمعیتی شهر جدید پرند در حال افزایش است تاکید کرد: در طول سه ماه اخیر جمعیت پرند حدود 40 هزار نفر افزایش داشته، از این رو باید تقویت حوزه نیروی امنیتی در این شهر در دستور کار قرار گیرد.
پورسعادت گفت: در ایام نوروز 50 پلیس افتخاری در شهر پرند به کار گرفته خواهد شد و در رباط کریم و دیگر نقاط نیز در صورت تأمین اعتبار این امر محقق می شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به آمار کشفیات وسرقت ها ادامه داد: در موضوع قاچاق سوخت و کشف مواد مخدر توانسته ایم اقدامات مطلوبی را انجام دهیم به طوری که در طول ماه اخیر 130 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و قاچاقچیان این حوزه را دستگیر کرده ایم.
سرهنگ پور سعادت افزود: برخورد جدی با فروشندگان دستگاه ماهواره در دستور کار است.
وی با بیان جزئیاتی از سرقت مسلحانه طلافروشی در رباط کریم نیز گفت: سرنخ هایی در این باره وجود دارد که پلیس در حال بررسی آن ها است.
تهرام/3036//6139

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه