وردربرمن از سد بایرلورکوزن گذشت


وردربرمن از سد بایرلورکوزن گذشت

تهران- ایرنا- بازیکنان تیم وردربرمن امروز ( یکشنبه) در جریان رقابت های هفته بیست و ششم بوندسلیگای آلمان از سد بایرلورکوزن گذشتند و سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را به حساب خود واریز کردند.

به گزارش ایرنا؛ در این دیدار که در ورزشگاه «بای آرنا» شهر لورکوزن برگزار شد، شاگردان «پتر بوش» در تیم بایرلورکوزن عملکرد نامطلوبی داشتند و با نتیجه 3 بر یک مغلوب وردربرمن شدند.
«مکس کروز» در دقایق 13 و 90 و «میلوت راشیکا» در دقیقه 37 برای تیم وردربرمن در این دیدار گلزنی و میزبان را ناکام گذاشتند.
تنها گل تیم بایرلورکوزن را نیز «لئون بیلی» در دقیقه 75 درون دروازه وردربرمن جای داد اما با این گل مانع از شکست تیم خود در این دیدار نشد.
این نتیجه در حالی برای تیم بایرلورکوزن بدست آمد که آنان در پنج دیدار گذشته خود برابر وردربرمن مغلوب نشده وسه دیدار رودر رو را با برد و دو بازی را نیز با نتیجه تساوی به پایان رسانده بودند.
تیم وردربرمن با کسب هر سه امتیاز این دیدار 39 امتیازی شد و با یک پله صعود در جایگاه هشتم جدول رده بندی این مسابقات ایستاد.
تیم بایرلورکوزن نیز با قبول این شکست و 42 امتیاز اندوخته خود همچنان در مکان ششم باقی ماند.
در مهم ترین دیدار این هفته شاگردان «نیکو کواچ» در تیم بایرن مونیخ با تیم ماینتس دیدار خواهند کرد.
بازیکنان بایرن مونیخ که با کسب نتایج قابل قبول در اواخر نیم فصل نخست این رقابت ها صعود خیره کننده ای به صدر جدول رده بندی این مسابقات داشتند، هفته گذشته پس از 25 هفته انتظار به تنهایی در صدر جدول رده بندی این رقابت ها ایستادند.
البته با توجه به پیروزی روز گذشته دورتموند مقابل هرتابرلین، یاران «لواندوفسکی» بار دیگر صدر جدول را از دست دادند اما امروز فرصت باز پس گیری این عنوان را از حریف سخت کوش خود دارند و می توانند دوباره در صدر جدول رده بندی قرار گیرند.
ورزشی **9144**9129

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد