سانسور عجیب در مسابقه عصرجدید


سانسور عجیب در مسابقه عصرجدید

برنامه عصر جدید احسان علیخانی همیشه با حواشی زیادی همراه است دیشب در اقدامی نام ابی خواننده مشهور در عصر جدید علیخانی سانسور شد.

به گزارش شمانیوز، برنامه عصر جدید احسان علیخانی همیشه با حواشی زیادی همراه است دیشب در اقدامی نام ابی خواننده مشهور در عصر جدید علیخانی سانسور شد.
سانسور عجیب در مسابقه عصرجدید

دیشب در برنامه عصر جدید احسان علیخانی اتفاقی رخ داد که واکنش‌هایی را در پی داشت. عصر جدید نام یک برنامه است که به تازگی از شبکه سوم سیما در حال پخش است. این برنامه به استعدادیابی مردم می‌پردازد و با داوری داوران برنامه به آن‌ها رای داده می‌شود. مجری این برنامه تلویزیونی احسان علیخانی مجری مشهور ایران است. داوران این برنامه تلویزیونی رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی هستند. عصر جدید هر هفته در روز‌های شنبه و یکشنبه ساعت ده و نیم شب از شبکه سه پخش می‌شود. دیشب در عصر جدید علیخانی، «ابی خواننده» سانسور شد. ادامه خبر را در نیک صالحی می‌خوانید.

مسابقه عصر جدید هر شبی که روی آنتن می‌رود چند حاشیه ایجاد می‌کند، برای یک مسابقه تلویزیونی در این قالب این دست اتفاقات خیلی هم بد نیست، به هر حال اسم برنامه روی زبان‌ها می‌افتد و به قولی حیات رسانه‌ای آن تداوم می‌یابد.

شب گذشته، اما جنس جدید از حاشیه برای عصر جدید ایجاد شد، ظاهرا یکی از شرکت کنندگان برنامه ترانه‌ای می‌خواند که نیما مسیحا قبل‌تر آن را از ابراهیم حامدی معروف به ابی خواننده بازخوانی کرده، در واقع کار برای حامدی است نه نیما مسیحا، اما خب محدودیت‌های تلویزیون دست و پای «عصر جدید» را بسته و آن‌ها ترانه را متعلق به نیما مسیحا می‌دانند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا