برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در خانه فرهنگ و هنر مهروماه ـ اسفند 1397


برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در خانه فرهنگ و هنر مهروماه ـ اسفند 1397

نویسنده: ویکتوریا فاتحیپنج‌شنبه 23 اسفند 1397، خانه فرهنگ و هنر مهروماه فرا رسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت را جشن گرفت. در این روز کودکان ایرانی و افغانستانی محله فرحزاد با حضور در این خانه با اجرای نمایش و سرود به رقص و شادمانی پرداختند و در فضایی شاد و سرشار از مهر و دوستی به استقبال بهار رفتند. برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی از جمله برنامه‌های...

پنج‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، خانه فرهنگ و هنر مهروماه فرا رسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت را جشن گرفت. در این روز کودکان ایرانی و افغانستانی محله فرحزاد با حضور در این خانه با اجرای نمایش و سرود به رقص و شادمانی پرداختند و در فضایی شاد و سرشار از مهر و دوستی به استقبال بهار رفتند.

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی از جمله برنامه‌های این مراسم بود که از بهمن ماه گذشته با فراخوان در کل منطقه فرحزاد تدارک دیده شده بود. در پاسخ به این فراخوان، بیش از ۵۰ کودک ازکتابخانه مهروماه کتاب و برگه‌های خلاصه دریافت کردند و تعداد ۳۳ کودک برگه‌های خلاصه‌نویسی را تکمیل و در موعد مقرر به کتابخانه برگرداندند. در این برگه‌ها کودکان علاوه بر خلاصه‌نویسی، بخش‌هایی چون معرفی شخصیت‌های داستان، نامه به شخصیت اصلی و نیز برداشت و دریافت خود را از موضوع کتاب نوشته‌اند.

کتاب‌های انتخاب شده کتاب‌های باکیفیت داستان و رمان کودک و نوجوان و گروه سنی شرکت کننده در مسابقه از ۸ تا ۱۵ سال بود.

پس از مطالعه نوشته‌های دریافتی، کودکان به دو گروه یک‌ستاره و دوستاره دسته‌بندی شدند. به همه شرکت‌کنندگان در این رویداد جوایزی شامل: یک بسته مدادرنگی، دفترچه یادداشت و یک جلد کتاب اهدا شد. علاوه بر آن به کودکانی که دوستاره دریافت کرده بودند، به سبب نگارش بهتر و خواناتر، یک دفترچه و یک جامدادی نیز هدیه داده شد تا خاطرات و دریافت‌های خود را از کتاب‌هایی که می‌خوانند بنویسند.

خانه فرهنگ و هنر مهروماه در نظر دارد ضمن برگزاری کلاس‌هایی برای تقویت مهارت نوشتن در کودکان، در تابستان آینده برای کودکانی که دوستاره دریافت کرده‌اند کلاس داستان‌نویسی برگزار کند.

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در خانه فرهنگ و هنر مهروماه ـ اسفند 1397

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در خانه فرهنگ و هنر مهروماه ـ اسفند 1397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس