دانلود Full Screen Gestures 1.2.4 – ژست حرکتی در هر اسمارت فونی


مجله آنلاین موبنا –  ولی ژست های حرکتی فقط به نوار ناوبری محدود نمیشوند. طی سال ها کاربران شاهد ویژگی های جذابی مثل سوایپ برای باز کردن یک اپ، سوایپ بالا برای منوی اپ ها، لمس دوگانه برای روشن شدن صفحه و زوم کردن با دو انگشت بودند. با یک ابزار درست، میتوانید همه این ویژگی ها را داشته باشید و کار با اسمارت فون را بسیار لذتبخش تر کنید. با...

مجله آنلاین موبنا – ولی ژست های حرکتی فقط به نوار ناوبری محدود نمیشوند. طی سال ها کاربران شاهد ویژگی های جذابی مثل سوایپ برای باز کردن یک اپ، سوایپ بالا برای منوی اپ ها، لمس دوگانه برای روشن شدن صفحه و زوم کردن با دو انگشت بودند. با یک ابزار درست، میتوانید همه این ویژگی ها را داشته باشید و کار با اسمارت فون را بسیار لذتبخش تر کنید. با اپلیکیشن Full Screen Gestures میتوانید بدون روت کردن دستگاه خود، از ژست های حرکتی برای نوار ناوبری لذت ببرید.

اگر این ویژگی نظرتان را جلب کرد، به مطالعه این مقاله ادامه دهید، چرا که با تست این اپلیکیشن جذاب، با قابلیت های آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

دانلود Full Screen Gestures 1.2.4 – ژست حرکتی در هر اسمارت فونیژست حرکتی در اسمارت فون اندرویدی

اپلیکیشنی که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، Full Screen Gestures نام دارد. این اپلیکیشن به کاربر اجازه میدهد تا برای دستورات مختلف و کار با رابط کاربری از ژست های حرکتی استفاده کنید. دستوراتی مثل تقلید وظایف کلید های فیزیکی یا راه اندازی اپلیکیشن محبوبتان.

بعد از دانلود فایل نصبی از انتهای مقاله و نصب آن در اسمارت فون اندرویدی خود، باید اجازه دسترسی به سایر اپ ها یا Accessibility را به آن بدهید. این مجوز شامل انجام وظایف دکمه Home، Back و Overview هم میشود.

راه اندازی Full Screen Gestures

بعد از اینکه اپ را نصب کرده و مجوز دسترسی به بخش های مختلف را به آن دادید، نوبت به راه اندازی و تنظیمات اولیه آن میرسد. این اپ پیشنهاد ایجاد ژست حرکتی از سه طرف اسمارت فون را میدهد: سمت چپ، سمت راست و پایین نمایشگر. شما میتوانید بسته به نیاز خود، یک یا هر سه ژست حرکتی را فعال کنید. وقتی هر کدام از بخش ها را فعال میکنید، میتوانید با لمس آن بخش، به منوی انتخاب وظایف آن ژست وارد شده و فانکشن مورد نظر خود را مشخص کنید. لازم به ذکر است که به جز بخش پایینی، هر بخش میتواند n وظیفه را بر عهده داشته باشد. بخش پایینی میتواند تا سه دستور را اجرا کند: سمت چپ، وسط و سمت راست. درست مثل نوار ناوبری عادی.

دانلود Full Screen Gestures 1.2.4 – ژست حرکتی در هر اسمارت فونیصفحه اصلی اپلیکیشن

Full Screen Gestures وظایف زیادی را پیشنهاد میدهد که هر کدام میتوانند با ژست های حرکتی انجام شوند. بعضی از این وظایف، کلید بازگشت به خانه، بازگشت به عقب، اپ های اخیر، منوی پاور، بالا یا پایین بردن صدا، اسکرین شات، قفل کردن صفحه، تنظیمات سریع، دستیار هوشمند گوگل و … هستند. این وظایف فقط برای ایجاد میان بر نیستند، بلکه میتوانید با یک ژست حرکتی، به سریع ترین شکل ممکن اپلیکیشن محبوب خود را اجرا کنید.

دانلود Full Screen Gestures 1.2.4 – ژست حرکتی در هر اسمارت فونیبرخی از وظایف ژست حرکتی

یکی از ویژگی هایی که کاربرد این اپلیکیشن را بیشتر کرده، امکان تعیین دو وظیفه به یک بخش، بسته به بلندی و کوتاهی سوایپ است. به این صورت که اگر سوایپ بلند تری انجام دهید، وظیفه متفاوتی انجام خواهد شد. شاید نمایشگر گاه به گاه تبلیغات در محیط اپ، شما را خسته کند ولی میتوانید با پرداخت مبلغ کمی این تبلیغات را حذف کنید و چند فانکشن جدید هم به اپلیکیشن خود اضافه کنید.

دانلود Full Screen Gestures 1.2.4 – ژست حرکتی در هر اسمارت فونیتنظیمات مربوط به هر حرکت

ویژگی های گفته شده همه به صورت تئوری و ادعای سازندگان این اپلیکیشن بود، ولی سوال اصلی اینجاست که آیا در استفاده واقعی هم میتواند کاربر را راضی کند؟ در مدتی که ما از آن استفاده کردیم، میتوانیم به راحتی پاسخی مثبت به این پرسش دهیم. در مقایسه با ژست های حرکتی سازندگان اسمارت فون که در رابط کاربری خود جای میدهند، Full Screen Gestures دقت و سرعت عمل بسیار بالایی دارد و به راحتی میتواند کاربر را راضی کند.

دانلود Full Screen Gestures 1.2.4 – ژست حرکتی در هر اسمارت فونیFull Screen Gesture

اگر دکمه های فیزیکی گوشیتان خراب شده و کار با آن را دشوار کرده، میتوانید با دانلود این اپ و تخصیص وظایف دکمه ها به ژست های حرکتی، کاملاً از دکمه های فیزیکی بی نیاز شوید.

تغییرات نسخه 1.2.4

افزایش دقت ژست های حرکتی رفع برخی مشکلات و باگ های گزارش شده

دانلود Full Screen Gestures نسخه 1.2.4 با لینک مستقیم

اگر به دنبال اپلیکیشنی کاربردی و سودمند هستید که بتواند قابلیت های جدیدی به رابط کاربری قدیمیتان اضافه کند و استفاده از اسمارت فون را لذت بخش سازد، Full Screen Gesture میتواند انتخابی مناسب باشد. با استفاده از این اپ میتوانید ژست های حرکتی جدیدی به رابط کاربری اضافه کنید و حتی نیاز به دکمه های فیزیکی را نیز از بین ببرید. برای دانلود مستقیم این اپلیکیشن مفید میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود Full Screen Gestures نسخه 1.2.4

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403