خلاصه داستان و بازیگران سریال زوج یا فرد


خلاصه داستان و بازیگران سریال زوج یا فرد سریال زوج یا فرد با نام قبلی (مر قانون) به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی محمد حسین لطیفی و علیرضا نجف زاده برای نوروز 98 و شبکه 3 سیما ساخته شده است. فیلمنامه سریال همزمان توسط امیرعباس پیام و مهدی روشن روان نگارش شده است و […] نوشته خلاصه داستان و بازیگران سریال زوج یا فرد اولین بار در مجله اینترنتی...

خلاصه داستان و بازیگران سریال زوج یا فرد

سریال زوج یا فرد با نام قبلی (مر قانون) به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی محمد حسین لطیفی و علیرضا نجف زاده برای نوروز ۹۸ و شبکه ۳ سیما ساخته شده است.

خلاصه داستان و بازیگران سریال زوج یا فرد

فیلمنامه سریال همزمان توسط امیرعباس پیام و مهدی روشن روان نگارش شده است و گروه در روزهای پایان سال ۹۷ در لوکیشن‌های اصلی سریال در شمال شرق تهران مشغول تصویربرداری هستند.

خلاصه داستان و بازیگران سریال زوج یا فرد

خلاصه داستان سریال زوج یا فرد

تهیه کننده سریال درباره شخصیت اصلی و موضوع سریال «زوج یا فرد» توضیح داد: این سریال به صورت کلی قصه معاون وزیری است که سمت دارد و بعد از محل کارش خارج می‌شود و به دنبال زندگی خودش می‌رود، اما در ادامه مسائلی برایش پیش می‌آید که قصه را جلو می‌برد. این معاون وزیر یک معاون وزیر تخیلی در کار است که وجود خارجی ندارد.

مهام در ادامه درباره انتخاب بازیگران این مجموعه که پیشتر هم با برخی از آنها همکاری داشته است، اظهار کرد: من بازیگران این سریال را با بدبختی جمع کردم در زمان شروع به کار با هر کدام از بازیگران که تماس می‌گرفتم همه سر کار بودند از طرفی شما نمی‌توانید برای یک کار ۱۵ قسمتی بازیگران جدید معرفی کنید. حضور بازیگران جدید زمان‌بر است؛ مثل کاری که آقای سروش صحت در درازمدت در سریال «لیسانسه‌ها» انجام دادند.

این تهیه‌کننده در واکنش به اینکه به تازگی باب شده است در سریال‌های تلویزیونی از افراد مطرح در فضای مجازی به عنوان بازیگر استفاده می‌کنند، اظهار کرد: حضور افراد مطرح در اینستاگرام به عنوان بازیگر تاکنون جواب نداده است من به هیچ عنوان این کار را نخواهم کرد؛ چراکه معتقدم بازیگری یک فن است و اینگونه نیست که یک نفر از فضای مجازی معروف شد به عنوان بازیگر از او استفاده کنیم واقعاً باید بگویم هیچکدام از این افراد نمی‌توانند پلان‌هایی که بازیگران ما از جمله مرجانه گلچین، هدایت هاشمی و مهران غفوریان بازی می‌کنند را ایفا کنند.

خلاصه داستان و بازیگران سریال زوج یا فرد

بازیگران سریال زوج یا فرد

هدایت هاشمی، مرجانه گلچین، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، آتیه جاوید، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و … دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

خلاصه داستان و بازیگران سریال زوج یا فرد

دیگر عوامل سازنده سریال

دیگر عوامل این سریال عبارتند از فرزام گل‌سفیدی مدیر تصویربرداری، ایمان تقی‌بخش تصویربردار دوربین ۲، امید الله‌وردی دستیار اول تصویربرداری، محمد زارعی، ابراهیم میرزایی و حسین فرجی دستیار تصویربردار، مجتبی خادم زاده مدیر برنامه‌ریزی، امید شیرانگیز و مهدی توکلی دستیار کارگردان، لیلا مربی منشی صحنه، فرشید احمدی مدیر صدابرداری، علی ذوالفقاری صدابردار، فرهاد عزیزی فر طراح صحنه و لباس، ماندانا مرادقلی دستیار اول طراح لباس، سمیه ابوطالبی دستیار لباس، سبا رجبی و مجتبی احمدیان دستیار صحنه، رسول تقیانی دستیار طراح، شهرام خلج طراح چهره‌پردازی، مهیار اعرج، شیده کردستانی و نعیم خلج مجری گریم، مهدیه لطیفی عکاس، مجتبی احمدی مشاور رسانه‌ای، شاهپور دلدار مدیر تولید، یاسر خزرائی مدیر تدارکات، مهدی افروخته، محسن شهرآئینی و بهنام مافی دستیار تدارکات، حمید بخشی زاده مسئول هنروران، ایلیا عزیزی‌فرد تصویربردار پشت صحنه، جواد عباسی جرتوده و رضا اسدی کجارستانی پذیرایی و ناصر بیات و حسین بیات آشپز.

خلاصه داستان و بازیگران سریال زوج یا فرد

زمان پخش سریال زوج یا فـرد

این سریال در تمام ایام نوروز ۹۸ ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

خلاصه داستان و بازیگران سریال زوج یا فرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته