فایتر ایرانی و بازهم یک شاهکار در قفس توری/ علی اکبری، غول آمریکایی را زمین گیر کرد


فایتر ایرانی و بازهم یک شاهکار در قفس توری/ علی اکبری، غول آمریکایی را زمین گیر کرد

ورزشکار ایرانی توانست یک پیروزی در کارنامه خود در روسیه با ناک اوت کردن حریف آمریکایی ثبت کند.

به گزارش "ورزش سه"، از چند ماه قبل که امیر علی اکبری حریف قدرتمند ملقب به خرس لهستان را شکست داد، همه منتظر حضور دوباره این غول ایرانی روی رینگ بودند. این فایتر ایرانی که امسال با سازمان ACB روسیه قرارداد بسته، این بار مقابل یک حریف قدرتمند آمریکایی قرار گرفت. در شرایطی که همه منتظر مبارزه علی اکبری با واخائف روس بودند، این حریف روسی حاضر به مبارزه نشد تا علی اکبری به مصاف شلتون گراواس از آمریکا برود.


این فایتر ۳۳ ساله آمریکایی قبل از رویایی با علی اکبری، ۱۲ مبارزه در این رقابت‌ها داشت که در ۷ مسابقه آخر خود شکست نخورده بود و تقریبا 6 سال را بدون شکست پیش رفته بود.


با شروع مبارزه علی اکبری خیلی زود حملات خود را آغاز کرد. حریف آمریکایی با گارد باز مقابل فایتر ایرانی قرار گرفته بود، اما قصد داشت با زیرکی از مشت های علی اکبری فرار کند.

غول ایرانی دست بردار نبود و می خواست در همان راند اول کار حریف باتجربه خود را تمام کند.مشت های محکم او به صورت حریف، شلتون آمریکایی را گیج کرد. با اینکه این حریف می خواست هر طور شده از مشت های علی اکبری فرار کند، زیر حملات سهمگین او گرفتار شد و در نهایت روی زمین افتاد.
وقتی علی اکبری حریف را گیر انداخت، مشت هایی به سر و صورت او زد و به همین دلیل داور با توقف مسابقه فایتر ایرانی را برنده مبارزه اعلام کرد.


امیر علی اکبری در همان راند اول حریف آمریکایی خود را ناک اوت کرد و به روند بی شکست بودن خود در سازمان ACB روسیه ادامه داد.
بعد از این مبارزه بار دیگر غول ایرانی برای حریفانش به ویژه واخائف روس در همان رینگ کری خوانی کرد و گفت که کمربند قهرمانی را می خواهد.


البته قرارداد علی اکبری با سازمان روسی به پایان رسیده و باید دید او بازهم در سن پترزبورگ به داخل رینگ می رود یا سال آینده قصد دارد راهی UFC آمریکا شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس